calvinhobbes Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvordan kan jeg legge til en sub-fil til filmen Crouching Tiger, Hidden Dragon, når filmen er en DivX-fil? Må jeg laste ned noen verktøy eller lignende? Har ikke hatt kinesisk siden jeg hadde det som c-språk på videregående, så jeg skjønner ikke mye av hva som blir sagt, for å si det sånn... Takker! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 nå vet ikke jeg hvilken avspiller du bruker men i bsplayer er det en knapp som heter "load subtitles" du trykker på den og du får opp en utforsker hvor du skal finne filen. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 hvordan gjør en det i windowsmedoaplayer og hva er bsplayer? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Du får ikke gjort det i mediaplayer.. Subs finner du på www.divxsubs.com tror jeg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det går i windows media playet også... Bare endre navn på tekstfilen til nøyaktig det samme som videofilen, bortsett fra .avi som skal være .txt. Men om den blir synkronisert med bildet er noe helt annet... :wink: Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Søk på forumet og finn link til VobSub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå