Mokkisjeva Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Finner ingen plass på forumet hvor jeg skal/bør spør om dette, men fra hva jeg fant så blir vel dette mitt beste stop Men føler fortsatt jeg ikke er på riktig del av forumet, så la till Offtopic some titel. Men nokk om det! Er det muligheter og kjøpe for så laste ned DVD/Blueray filmer? Orker seriøst ikke ha de forbanna DVD koverene, og føles bakvendt og rippe filmenne som jeg kjøper. Jeg vil kjøpe en dvd - laste ned - se den! Googla litt rundt og erm, når jeg finner en side hvor jeg kan kjøpe filmer så ..... altså. Utvaliget for filmer er stort, men utvalget for og kjøpe filmer som download er tragisk! Så mulighetene mine er; 1) DvD boxer 2) YARR med mindre dere kan hjelpe og gi meg en god side som jeg selv ikke har funnet =) Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Sikkert ikke velkomment på forumet her men det enkleste er jo å hente "et par" filmer fra en viss bukt fra Sverige.. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Du kan jo leie filmer på iTunes store via iTunes på pcn din. Eller så kan du kjøpe deg Apple TV, den kan du leie filmer på. Jeg gjør sistnevnte. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Apple Tv er et godt alternativ, ellers finnes det plenty muligheter for å kjøpe/leie filmer på nett. F.eks Netflix. Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) film2home.no? Der kan du både leie og laste ned. Endret 6. august 2012 av Commodent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå