salms Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Når jeg prøver å åpne jpg-filer inn i Camera Raw via Adobe Bridge så får jeg denne feilmeldingen Jeg tolker det som at et eller annet program må åpnes, men jeg har åpnet alle Adobe-programmene jeg har, hva menes med feilmeldingen? Lenke til kommentar
VD Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er mange sider på nettet som gir en løsning på dette ser det ut som. En av de som ser mest troverdig ut er denne: http://logs.tobinelectronics.com/error-message-camera-raw-editing-is-not-enabled/ Håper det funker. Lenke til kommentar
salms Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Det der funka ikke til meg, men takker for link og sparket i ræva om å google Greit nok det er mere tungvint, men det første av disse to rådene hjalp meg. Dog er det ikke noen fix av problemet som sådan, men nå får jeg vertfall åpna filene i Camera Raw. Problemet gjelder forøvrig kun når jeg prøver å åpne jpg i Camera Raw, råfilene(NEF) åpner seg heldigvis riktig i ACR. Men irriterende at det ikke går via Bridge, som er en lettvint og innøvd "manøver". Lenke til kommentar
VD Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Er alle programmene oppdatert og har dette fungert før (fra Bridge)? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Har fått den meldingen en gang jeg og. Men da var det pga at jeg hadde deaktivert Photoshop. Løsningen for meg var jo bare å aktivere PS-lisensen igjen. Lenke til kommentar
salms Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Det har fungert før fra Bridge ja og alle programmene er oppdatert. Lenke til kommentar
VD Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Prøv å oppdater Camera Raw http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=106&platform=Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå