smort1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Året var 1964!(Olympus-PEN W) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Godt nostalgisk bilde, med sveiv til kodak-rullen og alt. Bringer frem mange minner. Flotte historier og et tydelig og fint bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Godt nostalgisk bilde, med sveiv til kodak-rullen og alt. Bringer frem mange minner. Flotte historier og et tydelig og fint bilde Takker Jentungen 1! Bare artig å få dele litt av "hobbyen" med andre også.... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det her(kamerahistorie) kan jeg ingenting om Svein, men bildet er teknisk meget bra.. 5+ Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Flott Olympus-bilde. Har absolutt et forhold til merket og et eksemplar av en av de første "superzoomene", C740, liggende og som nå er pensjonert. Blant annet mye brukt av sønnen min til "flyspotting" da han var mindre. Hadde nok blitt ny Olympus på meg dersom fabrikanten hadde hatt noe som passet da jeg kjøpte 7D-en... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Det her(kamerahistorie) kan jeg ingenting om Svein, men bildet er teknisk meget bra.. 5+ Takker så mye Terje! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Flott Olympus-bilde. Har absolutt et forhold til merket og et eksemplar av en av de første "superzoomene", C740, liggende og som nå er pensjonert. Blant annet mye brukt av sønnen min til "flyspotting" da han var mindre. Hadde nok blitt ny Olympus på meg dersom fabrikanten hadde hatt noe som passet da jeg kjøpte 7D-en... Takker så mye Slettamann! Har selv bl.a. en C700, og som virker bra fremdeles (2.1MP), C740 er vel på 3.2MP og var regnet som veeeeldig god da den kom på markedet for ca. 9 år siden! Et slikt eksemplar er vel verdt å ta vare på! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Spennende og flott historiefortelling, Svein. Jeg var Nikonmann med flere hus for film, men er blitt glad i Olympus. Var vel OM-1 som tok innersvingen på meg; bare lyden av den er verdt en masse! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Spennende og flott historiefortelling, Svein.Jeg var Nikonmann med flere hus for film, men er blitt glad i Olympus.Var vel OM-1 som tok innersvingen på meg; bare lyden av den er verdt en masse! Takker Trond Olav! Noe eget med disse analoge "herlighetene"...., gode å ha i hånden, og som du sier så er bl.a. lydene noe helt annet enn dagens.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg