Gå til innhold

BK: Året var 1964!(Olympus-PEN W)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott Olympus-bilde. Har absolutt et forhold til merket og et eksemplar av en av de første "superzoomene", C740, liggende og som nå er pensjonert. Blant annet mye brukt av sønnen min til "flyspotting" da han var mindre.

Hadde nok blitt ny Olympus på meg dersom fabrikanten hadde hatt noe som passet da jeg kjøpte 7D-en...

Lenke til kommentar

Flott Olympus-bilde. Har absolutt et forhold til merket og et eksemplar av en av de første "superzoomene", C740, liggende og som nå er pensjonert. Blant annet mye brukt av sønnen min til "flyspotting" da han var mindre. Hadde nok blitt ny Olympus på meg dersom fabrikanten hadde hatt noe som passet da jeg kjøpte 7D-en...

Takker så mye Slettamann! :)

Har selv bl.a. en C700, og som virker bra fremdeles (2.1MP), C740 er vel på 3.2MP og var regnet som veeeeldig god da den kom på markedet for ca. 9 år siden! Et slikt eksemplar er vel verdt å ta vare på! ;)

Lenke til kommentar

Spennende og flott historiefortelling, Svein.Jeg var Nikonmann med flere hus for film, men er blitt glad i Olympus.Var vel OM-1 som tok innersvingen på meg; bare lyden av den er verdt en masse!

Takker Trond Olav!

Noe eget med disse analoge "herlighetene"...., gode å ha i hånden, og som du sier så er bl.a. lydene noe helt annet enn dagens.... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...