GrXz Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei! Vil ha en gaming pc til ca 7k. Jeg har prossessor og ram. Det er en Phenom X6 og 8gb DDR3. Så jeg lurte på om noen kunne finne fram en god en Har litt lyst på 670 elns.. Ole-Andrè Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Har du hovedkort? Eller så er det litt rart du valgte Phenom X6 som er vel en del år allerede, hvilken serie er den AMD Phenom II X6 1100T Black Edition? I så fall kan vel den fint brukes for overklokking, selv om denne er mere for videoredigering en spill. Skjermkort vil jeg anbefale Gigabyte 670 winforce x3 eller Asus 670 DirectCU som begge er forhåndsvis stillegående og overklokket, ellers er nok HD 7950 / HD7870 gode om du vil overklokke selv. Endret 7. august 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
GrXz Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Jeg har ikke hoved kort... Prosessoren fikk jeg kjøpt billig av en venn. Vet ikke hva modell det er av phenom x6... Lenke til kommentar
TotalMess Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Kjøpt billig av en venn? Må ha vært VELDIG billig og det da hvis det ikke er en av topp BE typene. Lenke til kommentar
GrXz Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Den kostet 1500 med kjølevifte... Jeg kjøpte den for 750 + 8gb ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå