Gå til innhold

BK: Sommertrøst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jan Erik har vel nevnt det meste her. Liker motivet og kompen, men mulig at det hadde gjort seg med et lite kutt nede (til rett oppunder gjerdet)!

God 3'er! :)

Takker så mye! for god 3'r og god tilbakemelding. Har hørt på dere begge, men har nok tatt litt for mye i på lyset. Og et kutt førte til et annet for å få balanse. Fint å bli bevisstgjort ting, Lærer så mye her, Smort1 :)
Lenke til kommentar

Et veldig pent bilde og bra motiv. Hvis jeg skal være kritisk føler jeg litt ovenfra og ned på motivet. Jeg tror jeg ville ha tatt en tur nedover jordet og tatt derfra. Da vil du få med åsene i bakgrunnen og du vil se liksom mer innover i motivet og ikke ned på det. De forskjellige elementen i bildet kan da være med på å skape dybde i bildet. Bare noen tanker på en tidlig morgen.

Lenke til kommentar

Et veldig pent bilde og bra motiv. Hvis jeg skal være kritisk føler jeg litt ovenfra og ned på motivet. Jeg tror jeg ville ha tatt en tur nedover jordet og tatt derfra. Da vil du få med åsene i bakgrunnen og du vil se liksom mer innover i motivet og ikke ned på det. De forskjellige elementen i bildet kan da være med på å skape dybde i bildet. Bare noen tanker på en tidlig morgen.

]God morgen Harald! Supert at du er kritisk, det er det jeg lærer av. Og jeg har veldig lyst til å lære. Skal ta det med meg videre.Ha en fortsatt fin morgen :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Ikke sikkert at mitt forslag ville bli noe bedre men det går jo ann å prøve om du kommer hit igjen, men da regner det sikkert (og det kan jo også skape artige bilder.).

Ikke sikkert at mitt forslag ville bli noe bedre men det går jo ann å prøve om du kommer hit igjen, men da regner det sikkert (og det kan jo også skape artige bilder.).

Tusen takk Harald. Du har mer erfaring enn meg, så klart jeg lytter :) Kommer dit igjen, men strømgjerde forhindrer meg å gå ned.

Men det er gode tips å ta med til lignende situasjoner, så takk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...