TeSp Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 I helgen var jeg innom HiFi-klubben og så på en Libratone Lounge (Lydplanke). Den ser bra ut og det høres bra ut. Jeg er ingen HiFi freak/entusiast, men endte opp med og bestille en. Siden det er litt leveringstid på den. Sitter jeg og planlegger litt. I dag står TVen på en TV-benk som er ca. 50cm høy. TVen står på denne og er ca. 70cm høy. Jeg hadde tenkt å feste Libratone Loungen over TVen. Ca. 135 cm fra gulvet. Siden jeg ikke har noe peiling på HiFi tenkte jeg å høre om det ødelegger/påvirker lyden at den henger såpass høyt. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Personlig så ville jeg ha plassert den så nære over eller under tv`en som du får det til ( fortrinnsvis under). Ideen er jo at bilde og lyd kommer fra samme punkt i rommet. Hvis plasseringen av høyttaleren gjør at fokuset fjernes fra bildet så blir heller ikke opplevelsen av systemet ditt optimalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå