Terje Solfugl Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Kanadagåsportrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det mener jeg med,og det viser du på en flott måte;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Artig å se dette fine portrettet! Minner fra oppveksten vekkes til live. Disse store fuglene, er vel en av de største gåseartene vil jeg tro, var fast gjest på jordene nær barndomsheimen min. Husker godt de store flokkene og den trompetlignende lyden.... Etter at det kom flyplass langs hele strandlinjen ved disse jordene, forsvant de nesten helt, og kan nå sees kun sporadisk (blir jaget av flyplasspersonell så fort de viser seg).... Har aldri sett disse på så nært hold som dette før. Som vanlig upåklagelig kvalitet fra din side! Takk for synet! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Det må jeg si ; blir glad når to personer er så fasinert av kanadagjess..helt utrolig godt å høre for mitt fuglehjerte Tusen takk til dere begge to . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 De er utrolig vakre, når man tar seg tid til å kikke på dem. Man må bare forbi noen fordommer først Vakkert portrett Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Flott presentert av gåsa, skal jeg pirke må det være på veien som deler bildet på midten... Men totalt sett bra. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Takk Jentungen1..og jeg synes det er helt formidabelt at du også liker denne forhatte gåsa :) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Flott gåsa Terje, både v1 og 2 Natta Leif Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Flott presentert av gåsa, skal jeg pirke må det være på veien som deler bildet på midten... Men totalt sett bra. Takk så mye Geir Magne..intensjonen min ikveld var kun å fokusere på gåsa..så ikke det "veiskillet" før nå..synes egentlig det kan høre med i bildet..et mulig veiskille hva angår meningene om denne forhatte fuglen Endret 6. august 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Flott gåsa Terje, både v1 og 2 Natta Leif Takk Leif, natta til deg også..hilsen fra Terje :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Igjen imponerende skarpe og flotte nærbilde som må studeres leeeenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg