dfgjjeejdkd Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 har i ett og et halvt år hatt veldig mye eksem på kroppen og et veldig varmt ansikt hele tiden.. kinnene er knallrøde hele tiden og jeg har atopisk eksem over hele kroppen nesten. det jeg lurer på om noen vet noe om er om varmen i ansiktet kan ha noe med eksemet å gjøre? Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det kan være en allergisk reaksjon... Lenke til kommentar
dfgjjeejdkd Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Det kan være en allergisk reaksjon... Det kan være en allergisk reaksjon... hvordan kan jeg få vekk det da? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 det jeg lurer på om noen vet noe om er om varmen i ansiktet kan ha noe med eksemet å gjøre? Ja, noen vet noe. Denne "noen" er legen din.. 1 Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hvis det er en allergisk reaksjon så må du gå til legen, finn ut hva som forårsaker reaksjonen, slik at du kan være så langt unna som mulig fra det du er allergisk mot... men du burde gå til legen uansett, kan også være (ikke for å skremme deg) noe knyttet til høyt blodtrykk... Lenke til kommentar
dfgjjeejdkd Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Hvis det er en allergisk reaksjon så må du gå til legen, finn ut hva som forårsaker reaksjonen, slik at du kan være så langt unna som mulig fra det du er allergisk mot... men du burde gå til legen uansett, kan også være (ikke for å skremme deg) noe knyttet til høyt blodtrykk... Hvis det er en allergisk reaksjon så må du gå til legen, finn ut hva som forårsaker reaksjonen, slik at du kan være så langt unna som mulig fra det du er allergisk mot... men du burde gå til legen uansett, kan også være (ikke for å skremme deg) noe knyttet til høyt blodtrykk... har vært hos legen men legen vet ikke noe Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Da får du få en henvisning til spesialist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå