mwingeful Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Igår gikk jeg fra iphonen i 5 minutter, kom tilbake å iphonen var helt svart, har søkt gjennom forum, jeg må holde inn på knappen å hjem knappen, men jeg har ikke på knappen, er det noen som vet om noe annet jeg kan gjøre? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Her skjønte jeg ikke det spøtt.... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 skaff en ny hjemknapp Lenke til kommentar
mwingeful Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 hjem knappen fungerer, men jeg har mistet på knappen, så veit ikke hvordan jeg skal få den på igjen? dette har skjedd før men da hadde jeg begge knappene, er det en annen utvei enn å kjøpe ny knapp? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 En hel dollar med frakt: http://www.ebay.com/itm/Power-on-off-Switch-Button-Lock-Key-for-iPhone-3G-3GS-REPAIR-replacement-PART-/271024231662?pt=PDA_Accessories&hash=item3f1a4d94ee#ht_2128wt_1414. Den er lett å montere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå