Larsmidt Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Som den klumsen jeg er greide jeg å sette på 32 gb jumpern på 40 gig disken min da jeg skulle forandre den til master. Med det resultat at haugevis av ting forsvant. Verst er det med bildene og hele mine dokumenter mappa . Så at det var laget 3 folders, found 00 found 01 og restore der det ligger haugevis av chk filer i found mappene. Sikkert filene mine, er det noen mulighet for å få de tilbake? Ser at filstørrelsene stemmer med det som fosvant. Haster egentlig litt med å få klarhet i om de er mulig å få tilbake. Da harddisken er lovt bort. Noen som har noen hete tips? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvis det er snakk om et ntfs eller fat16/32 filsystem, så finnes det en hel rekke brukbare program som lar deg hente opp opp filer som er blitt forsvunnet.... Dette forutsetter jo selvsagt det ikke er blitt skrevet mye til harddisken, noe som vil føre til at filene kan bli skrevet over... GetDataBack programmene er vel noe veldig mange bruker for slike uhell Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Getdataback. Et meget skremende program, finner ting på hardisken som ble slettet for lange tider siden. http://www.runtime.org/gdb.htm Lenke til kommentar
Larsmidt Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Det er et fat system. Er gdb gratis eller? Så du kunne løaste det ned. Trenger det jo bare idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå