AK73 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg skal kjøpe ny mobil uten abb., ettersom forrige telefonen min ble vraket og jeg får erstattet den via innboforsikringen, og dermed er S3 en reell kandidat. Jeg kan velge mellom forskjellige ordninger, hvorav den ene er en egen nettbutikk. Der koster S3 litt under 4700, og like under 5000 for en versjon med Turbo 3G. Er den eneste forskjellen på disse to overføringshastigheten, eller er det andre ting også? Er det stor forskjell på 3G og Turbo 3G? Er det verdt prisforskjellen (Ser at dette kan være en smule subjektivt)? Begge har samme benevnelse, men utover dette har jeg ikke kunnet se noe forskjell. Mvh AK73 Lenke til kommentar
medlem-250267 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 https://netcom.no/dekning/nettverk-og-hastigheter Om du ser litt lengre ned på den siden der, kan du se forskjellen på Turbo 3G og 3G. Videre så spørs det på bruken av telefonen din, om du vil ha bruk for den ekstra hastigheten eller ikke. -Sunny Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ikkke noe forskjell ALLE S3 solgt i Norge har Turbo 3G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå