Gå til innhold

[Løst] SpendOn kort sluttet plutselig å fungere - what to do?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et SpendOn kort til broren min på Narvesen for noen timer siden slik at han kunne kjøpe spill på nettet. Siden han er 13 så gavekort er det beste jeg kunne få tak i slik at han kan handle på nett.

Merket ikke før han hadde tatt det ut at det ikke lignet på de SpendOn gavekortene jeg har kjøpt tidligere (dette er mer spygrønt og 'Visa' står i nedre høyre hjørne i stedet for øvre). Tenkte til å begynne med at jeg hadde kjøpt feil og at dette var et gavekort som kun fungerte i butikker, så jeg fikk litt hetta siden jeg hadde betalt 4000, men han kjøpte spill for nesten 1500 kr og det gikk fint. Etterpå kom han og sa til meg at han hadde forsøkt å bestille klær, men at han fikk opp at kortet var avvist av innløser og at han måtte betale på en annen måte. Hadde visst prøvd flere forskjellige sider og fått opp samme meldingen (via Dibs, btw).

Er det en slags grense på hvor mye man kan bruke på en dag? Jeg har selv fått et sånt gavekort tidligere og da brukte jeg opp alt på en dag, så er dette noe nytt med disse spygrønne kortene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ny farge på de ja, bare sånn at det er avklart. Dog vilkårene skal være det samme, bruker Spendon en del selv på diverse sider/steam osv, men har ikke oppstått noe problem for min del så lenge jeg har dekning på kortet. Men kan jo være at VISA var nede på dette tidspunktet, skjer jo ytterst(!) sjeldent, men sjeldent betyr ikke aldri. :)

Ville personlig ventet litt så prøvt igjen, hvis det enda ikke funket da (og saldo er verifisert på www.spendon.no) så ville jeg tatt kontakt med kundeservice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...