Mazå Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Noen som veit om det går an å ha MAC på min windows pc? Viss ja, hvordan da? Takk på forhånd:D Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Sjekk ut http://www.hackintosh.com/ Lenke til kommentar
Mazå Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Den der skjønte jeg desverre ikke Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hva er det du ikke skjønner? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Den der skjønte jeg desverre ikke For å kunne kjøre Mac OS X, må pcen din ha hardware som støttes av operativsystemet. Nettsiden Bibow lenket til, inneholder guider og annen informasjon for å kunne sette sammen en "hackingtosh". Hvis du ikke hadde OS X i tankene da du kjøpte pcen din, er det liten sjanse for at hardwaren er støttet. Du kan imidlertidig se på diverse lister som du finner på nettstedet, for å se om din hardware er støttet. Endret 6. august 2012 av Uderzo Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 For å oversette fra nerdespråk: Nei, Apple tillater ikke å kjøre OSX (som er operativsystemet Mac'er bruker) i å kjøre på andre maskiner enn sine egne. Dvs. at du ikke kan gå i en butikk og kjøpe OSX på samme måte som man kjøper Windows, og så installere det på hvilken som helst PC. Men, siden som likes til over, er en side hvor man kan finne guider på hvordan man kan gjøre det alikevel. Men det virker bare dersom man har en datamaskin bestående av komponenter som passer til OSX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå