Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flørt og spenning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så... A/S/L?

?

Forkortelse for; age, sex, location?

Ah, selvfølgelig :p

Så... A/S/L?

?

Jeg prøvde være morsom. Jeg regnet med at siden det står 84 bak nicket ditt så hadde du erfaring med IRC-sjargong fra 90-tallet.

Joda, har vel hatt erfaringer med IRC, men falt litt ut av det der for ganske mange år siden gitt ;)

Lenke til kommentar

Feil feil og feil I min mening iallefall

Og hva med personen på andre siden ? er vedkommende klar over at du er i fast forhold ?

Hva med han/henne, i forhold de og ?

Hvordan hadde du følt deg hvis din partner var den som sms-flørtet med noen ?

Og HVORFOR egentlig ?!

Svaret på disse spørsmålene vil forklare ganske enkelt hvorfor det er helt feil. Trenger ikke mer.
Lenke til kommentar

Er jo ingen fasit. Men slik jeg ser det er det to spørsmål som man kan stille seg selv om man er usikker på om man er utro. Er svaret ja på ett eller begge (er det ikke nødvendigvis utroskap), men da bør man slutte med det umiddelbart og eventuelt avklare med partner før man fortsetter. Spørsmålene:

1. Ser jeg på dette som galt?

2. Ville partneren min sett på dette som galt?

Er man i tvil er man ikke i tvil, da snakker man med partner som om svaret var ja.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Klart det er greit å flørte litt, men du må vite hvor grensa går. Jeg tror forhold som ikke har aksept for at småflørting utenfor forholdet forekommer er dømt til å ta slutt.

Selv kan jeg smøflørte med venninder å prate om løst og fast, også om sex. Men nei, vi har ikke "nettsex".

Hva synes du selv er greit at din partner gjør? Gjør ihvertfall ikke noe du selv ikke ville tillate han/henne å gjøre. En hykler vil du ikke bli.

Uansett, flørt ivei, men vit at det finnes en grense.

Endret av Makrell_i_tomat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...