jente84^^ Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei! Jeg lurer litt på hva dere andre mener om det å ha en liten "sms/chatte" flørt når man er i et fast forhold fra før ? Altså en man sender meldinger med eller chatter med, med jevne mellomrom..uten å møtes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Utroskap om man ikke har avklart det med partneren sin. Hva folk tillater av slikt er selvsagt forskjellig, men det er opptil din partner å si om det går greit. (Eventuelt skulle partneren din sagt fra om det er den andre veien.) Flytter forøvrig tråden til riktig kategori 2 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Feil feil og feil I min mening iallefall Og hva med personen på andre siden ? er vedkommende klar over at du er i fast forhold ? Hva med han/henne, i forhold de og ? Hvordan hadde du følt deg hvis din partner var den som sms-flørtet med noen ? Og HVORFOR egentlig ?! 2 Lenke til kommentar
jente84^^ Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Vedkommende hadde seff fått vite om det faste forholdet, og hadde ikke spilt noen rolle om den andre personen også var i et forhold. Hvorfor.. vel.. spenning.. har ikke noe mer forklaring enn det. Har vært i et fast forhold lenge, og kjenner at jeg savner denne spenningen. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Tja. Både og egentlig. Kommer ann på hvor heftig det blir. Og her er det forsåvidt forskjell mellom gutter og jenter tror jeg, hvor grensen går. Kjør på om du vil, men ha i bakhodet at det vil bli oppdaget. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Hva med å finne igjen spenningen med din egen makker istedet ? Så at du unngikk å svare på hva om det var motsatt... hmmm Endret 6. august 2012 av technicality Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg tulleflørter med et par jenter som er i fast forhold. Via chat/etc. Men nå kjenner jeg typene til begge to og da, så det blir vel kanskje ikke det samme? Det kommer vel gjerne an på hvor seriøst man flørter. For min del er det veldig over the top og humorbasert. Om en snakker om nettsex (heter det det?) er det kanskje noe annet... Det er uansett massevis av jenter som ville reagert på dette. Det er bare å ta en titt inn på kvinneguiden så ser du hundrevis av tråder hvor jenter har "kommet over" FB-loggene og SMS-loggene til partnerne sine. Det virker ikke spesielt populært akkurat. Lenke til kommentar
jente84^^ Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Klart det går ann å få litt spenning med partneren, men blir uansett ikke helt det samme. Vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis min partner hadde flørtet med andre, hadde vel kanskje ikke likt det, men hadde på en måte forstått det også. Jeg snakker ikke om "cam-sex" og den pakken der.. bare litt småflørting og litt.. hva skal jeg si.. "kribling i magen" hvis man kan bruke det uttrykket. Ja, vet det er mange jenter som reagerer på dette, men nå er jeg jo jente selv også da... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er det like spennende om du spør typen om lov? Hvis ikke er vel det egentlig svar nok. Men for typen din sin del håper jeg du er ærlig overfor ham om du på noe tidspunkt tar flørten videre. (Og sørg nå for guds skyld for å faktisk slette logger osv så slipper du unødvendig drama). Lenke til kommentar
jente84^^ Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Er selvfølgelig like spennende om typen sier at det er greit! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei! Jeg lurer litt på hva dere andre mener om det å ha en liten "sms/chatte" flørt når man er i et fast forhold fra før ? Altså en man sender meldinger med eller chatter med, med jevne mellomrom..uten å møtes. Faen til horing på kjerringer nå til dags da. Hold deg til ETT mannfolk, er du ikke fornøyd med han. Så sjekk ut salg på kondomeriet eller gjør det slutt med han du er med i dag. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er selvfølgelig like spennende om typen sier at det er greit! Da spiller du med åpne kort og så er det ikke noe problem. Hvis han ikke har noe i mot det så er det ikke noe problem. Hvis han har det så slutter du. Eller er jævlig flink med å slette dine spor. Jeg har ikke noe i mot at dama flørter på nett osv. Tilogmed camsex går bra for min del. Samme gjelder andre veien. Men alle er ikke som meg. Charlo som postet her er jo et tydlig eksempel på at ikke alle er like åpne og frigjorte som det jeg og dama er. Anonym poster: 6f0d870a00c7277bca6bf04834ed0246 1 Lenke til kommentar
jente84^^ Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Ja, jeg gjør jo ikke dette fordi jeg ikke liker min nåværende partner.. har ingenting med det å gjøre. Vi har det kjempefint og alt det der. Har mer med denne spenningen å gjøre hvis jeg kan kalle det for det.. tulle og tøyse litt med andre, med litt undertone flørt. Godt å høre at det er noen som godtar slike ting AnonymDiskusjon. Nei, alle er ikke like frigjorte, noen funker det vel for, og andre ikke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Gi oss ett eksempel på denne flørtingen. Mistenker at det bare er småtteri som ikke plager de aller fleste. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det beste med forhold er at de gjør andre forhold mer spennende. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det beste med forhold er at de gjør andre forhold mer spennende. Det er alltid grønnere på den andre siden vet du Lenke til kommentar
jente84^^ Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Det beste med forhold er at de gjør andre forhold mer spennende. Det er alltid grønnere på den andre siden vet du Lenke til kommentar
jente84^^ Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Så... A/S/L? ? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så... A/S/L? ? Forkortelse for; age, sex, location? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå