Gå til innhold

Noen her som spiller på Trav?

Anbefalte innlegg

Er det noen på dette forumet som spiller på hest?

Har vært aktiv og spilt i 3 år, og prøver å følge så godt jeg kan med i sporten generelt.

Igår fikk jeg en fin gevinst i V5 omgangen på Sørlandets Travpark.

Her var bongn jeg spilte

1. Avd: Troubador G.T.

2. Avd: J.C. Larapinta,Rebella Juliane, Chip Vabene

3.Avd: Garderte og tok med alle hestene (Ungdomssløp er det ofte overaskelser)

4.Avd: Vestpol Calle.

5. Avd: Ashford Boko.

Verdien ble til slutt rett over 13.000,-

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har forsøkt litt, men synes trav er veldig vanskelig. Tipper man på favoritter og gode hester, så blir det jo så godt som ingen utbetaling. Tipper man derimot på de dårlige hestene, så vinner man vel ikke.

En kombinasjon er sikkert bra, men jeg har ikke lykkes noen gang. De som drar inn de store millionbonusene er vel kanskje folk som har faste rekker, så vinner de kun på flaks. Eller?

Lenke til kommentar

Jeg har forsøkt litt, men synes trav er veldig vanskelig. Tipper man på favoritter og gode hester, så blir det jo så godt som ingen utbetaling. Tipper man derimot på de dårlige hestene, så vinner man vel ikke.

En kombinasjon er sikkert bra, men jeg har ikke lykkes noen gang. De som drar inn de store millionbonusene er vel kanskje folk som har faste rekker, så vinner de kun på flaks. Eller?

Ikke uten grunn at mange bookies reduserte tilbudet sitt kraftig for noen år tilbake og drev med limit slashing. Verdispillere tjente godt tidlig på 2000 tallet, men da snakker jeg om type H2H spill og ikke "vinn 70 mill denne helgen".

Jeg har aldri spilt før, men lyst til å prøve. Tenkte å gjøre det på travbanen like i nærheten. Hvordan går man fram egentlig når man aldri har spilt før?

Å spille er ikke noe problem, men hvis du skal vinne må du jo gjerne lese deg opp først.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Å spille er ikke noe problem, men hvis du skal vinne må du jo gjerne lese deg opp først.

Men en ting jeg lurer på er hva er forskjellen på når man satser på at en bestemt hest vinner løpet og når man spiller såkalt flere rekker? Er vel større gevinst hvis man satser på en hest, men vinnersjansen er vel mye mindre. F. eks jeg satsa på en bestemt hest som vinner, men den endte på andreplass, det blir det selvfølgelig ikke noe gevinst av?

Lenke til kommentar

Men en ting jeg lurer på er hva er forskjellen på når man satser på at en bestemt hest vinner løpet og når man spiller såkalt flere rekker? Er vel større gevinst hvis man satser på en hest, men vinnersjansen er vel mye mindre. F. eks jeg satsa på en bestemt hest som vinner, men den endte på andreplass, det blir det selvfølgelig ikke noe gevinst av?

Finnes mange forskjellige type spill, feks på plasseringsspill der man da har dekket inn 1 til 3 plass. Ellers er jo h2h løp populære, da spiller du dueller som varierer fra bookmaker til bookmaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...