MathildeTK Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei, Jeg har begynt å spille minecraft. Jeg spiller bare offline for å teste det ut før jeg eventuelt kjøper det. Men idag skulle jeg ta over Minecraft over på en minnepenn, og legge det inn på min andre data siden den er mye bedre. Men den Worlden jeg har lagt er jo selvsagt ikke på den andre pcen. Derfor lurer jeg på om det er en måte jeg kan få Worlden over på den andre pcen på en aller anna måte. Takk for svar. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 verdenen din ligger i C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Roaming\.minecraft\saves, overfør den og legg i tilsvarende mappe på din andre pc. Lenke til kommentar
Sprutopp Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 jepp det han sa, jeg spiller også minecraft, da spiller jeg på disse serverene, begge er norske norcraft.tk Lenke til kommentar
MathildeTK Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 finner den ikke? Lenke til kommentar
Andrh Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 hei for å finne den gå i søkefeltet på starmenyen og skriv %AppData% du burde da få opp AppData mappa. Så går du til .minecraft og inn på saves der, og kopierer den savefila du vil ha over på den andre pcen til minnepennen. Deretter er det bare å gå inn på AppData, .minecraft og saves på den andre pcen og legge den inn der. Lenke til kommentar
MathildeTK Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Takk skal du ha. fikk det til nå ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå