Paal Harald Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Nå blir det lettere å filme seg selv. Denne dingsen følger etter deg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Nå trenger man bare å montere den på et fjernstyrt helikopter og programmere det til å holde noen meters avstand så får man 3D-spill perspektiv på det man gjør. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Nå trenger man bare å montere den på et fjernstyrt helikopter og programmere det til å holde noen meters avstand så får man 3D-spill perspektiv på det man gjør. Ja, når jeg leste overskriften så håpte jeg at det var en sak med hjul som fulgte etter deg, men en slags "drone" er nok en enda bedre ide. AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det kunne vært kult å utstyre OL-utøverne med hver sin, men da må nok drone-svermen også ha et anti-kræsj-system. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Montert en sånn brikke inn i en fotball på en fotballkamp og vips; så hadde kampen filmet seg selv (nesten) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Artig duppedings. Ser vel ut til å mangle den vertikale aksen, men det er kanskje ikke så viktig. Jeg hadde dog vært noe engstelig for at kameraet skulle bli knabba. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg tenkte med en gang på Super Mario 64 og den gule "filmeren" som svirrer rundt deg... Kult uansett Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Genialt! Men synes den er litt dyr. Lenke til kommentar
tvister Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Virker som en genial liten sak. Gir mange filmatiske muligheter. Tror jeg må anskaffe en slik etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg