K N Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Det har ikke jeg. For jeg går ikke på skolen, og har ikke barn! Jeg har lyst på en skikkelig varm sommer til neste år! Endret 4. september 2012 av Floff Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Det har ikke jeg. Det er altfor varmt synes jeg. Faktisk. Så lenge man blir dårlig av varmen så er der for varmt Jeg har lyst på kortere skolevei. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 har toppen 5 min med sykkel så trenger ikke det Jeg har lyst til å dra til oslo nå! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg har lyst til å dra til oslo nå! Lurer på hvorfor Jeg har lyst til å møte en søt jente Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 hmm, hørtes vanskelig ut Du glemte å skrive om du ville dra til oslo eller ikke Jeg har lyst å bli flinkere til å stalke : - )) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Nei, det holder ikke jeg på med. Håper du kødda! Jeg har lyst til å kjøre en heftig berg-og-dal-bane! Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 jaja, så klart Det har jeg også lyst til. Jeg har lyst på mat, er sulten Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 jeg vil seile langs nilen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 jaja, så klart Det har jeg også lyst til. Jeg har lyst på mat, er sulten Ikke jeg, har akkurat spist. Jeg har lyst på egen leilighet. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Jeg å!! Har alt for dårlig plass. Jeg har lyst til å sitte på i et akrobatisk småfly Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 hmm, jaokei Jeg har lyst til å sove lenge i morgen! og ikke dra på skolen! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det har jeg også! Men må dra på jobb Jeg har lyst på ostepølse med bacon :/ Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 æsj, det hørtes bare kvalmt ut akkurat nå. Jeg har lyst at analysen av en stygg novelle, som jeg sitter å skriver, skal bli ferdig... baaah Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det har ikke jeg (måtte du sitte der i hele natt muahahaha ) Jeg har lyst på en maskin som gir deg ting du bestiller på nettet med en gang så man slipper å vente. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) slemming Det har jeg også lyst til! hater å vente på skoene mine, som skulle komme i går! Jeg har lyst på en personlig tjener (som gjør leksene mine : )))) ) Endret 9. september 2012 av Lena:)) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Ja takk. Men akkurat til lekser er lite nødvendig fordi vi nesten ikke har og man lærer ingenting Jeg har lyst på en god frokost i morra som går så fort at det ikke blir stress. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det har jeg også <3 Jeg har veldig lyst å få noen å spille Smite med :/ Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 lever vell godt uten Jeg har lyst å sove. Lenke til kommentar
Ember Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det har ikke jeg, fordi jeg ikke er trøtt enda. Jeg har lyst til å sitte på i jagerfly! Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 ikke jeg Jeg har lyst å styre det jagerflyet Jeg har lyst å bli ferdigutdannet lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå