crazylazyboy Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Fikk idéen til denne leken av Jeg har aldri leken. Her skriver man en ting man har lyst til å gjøre, lyst til å ha (altså lyst på) etc... Man svarer først på posten over med "Det har jeg også lyst på/til" eller "Det har ikke jeg lyst til/på" og føl deg fri til å si hvorfor Jeg starter: Jeg har lyst til å reiser til USA. 1 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har lyst på en sommer med bare fint vær og masse sol! så jeg kan bare bade meg og ha det artig med venner. Fordi: Sommeren i Norge er største luremusa som finnes. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Det har jeg også Jeg har lyst på pizza! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Jeg har alltid lyst på pizza Jeg har lyst på ny laptop Endret 6. august 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Det har ikke jeg. Er veldig fornøyd med den jeg har Jeg har lyst til å reise til Brasil. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det vil jeg også : - ) Jeg har lyst på Mac Miller konsert! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Det har ikke jeg. Liker ikke den type musik, men vi er forskjellige Jeg har lyst på cola. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 det vil jeg også ha. Jeg har lyst på god mat bringt til senga mi siden jeg ikke orker og reise meg og hente selv. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 DET vil jeg også ja! Jeg har lyst på en vaskedame som vasker leiligheten min hver uke! Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det vil jeg også, bare at hun vasker hver dag Jeg har lyst å få en god utdanning og tjene masse penger Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Jeg også. Bare noe dritt akkurat det med utdanninga Jeg har lyst til å bo i USA og jobbe der. Endret 8. august 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
hjelpendin Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Åja! det høres sykt bra ut! Jeg har lyst på mitt eget fly! så jeg kan dra hvor jeg vil! Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ahh, hørtes sykt bra ut! jeg vil ha min personlige sjåfør! : -) Lenke til kommentar
amumar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Personlig sjåfør hadde ikkje vore noko for meg, då eg lett blir bilsjuk når eg ikkje sjølv køyrer.. Eg har lyst på ein utømmelig bankkonto.. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jo, takk! Jeg har lyst pååå... Eget hus. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Det har jeg au Jeg har lyst på en ordentlig BMX Lenke til kommentar
amumar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hadde vore saker det, men eg har ein grei terreng sykkel og har eigentleg mest lyst på ein knallgod landevegssykkel Eg har lyst på ein reeal kveldsmat seinare, med egg og bacon Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Digg kveldsmat, yes please. Jeg har lyst på et nytt skjermkort. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ikke jeg Jeg har lyst på et bekymringsfritt liv! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Det hadde vært fantastisk!! Jeg har lyst til å sleppe å gjøre ting jeg ikke har lyst til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå