Arodem Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Fan gravde frem 60 referanser til Source 2 i filmverktøy. Les hele saken Lenke til kommentar
Puro Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg minnes at Valve's Erik Johnson sa noe slikt som at Source engine kommer ikke til å bli "gjort ny", men at de hele tiden forbedrere den nåværenede source engine uten å tenke på en Source 2 atm. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Jeg minnes at Valve's Erik Johnson sa noe slikt som at Source engine kommer ikke til å bli "gjort ny", men at de hele tiden forbedrere den nåværenede source engine uten å tenke på en Source 2 atm. Riktig. Det intervjuet jeg lenket til med Chet Faliszek nevner også dette, men så fortsetter han med å si at Source 2 kan komme etter hvert. Intervjuet er fra i fjor høst: "That?s just the way we work with that engine, we?ve just update it not just replace it, and some point we may say there?s Source 2 or whatever, but really for us there?s been a pretty easy way to keep it and understanding the tools. When you replace an engine you?re replacing the tools and the way that people work, there?s an expense in man hours and people learning and people getting up on it right." Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ble også funnet en referanse til Alyx Vance: Line 49: _CONTENT = None def content(): ''' returns a Path instance representing the %VCONTENT% path - path construction this way is super easy: somePropPath = content() / 'ep3/models/characters/alyx/maya/alyx_model.ma' ''' ... Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 "vil rette seg mer mot Linux og OpenGL-bruk enn Windows 8 og DirectX". Skriv gjerne Direct3D, det gir mer mening. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Får håpe Source2 ikke blir så bloated og fæl og heller ligner mer på HLengine/GoldSrc/idTech2. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 "vil rette seg mer mot Linux og OpenGL-bruk enn Windows 8 og DirectX". Skriv gjerne Direct3D, det gir mer mening. Hvis de bruker hele DX-pakka er det da lite fornuftig å nevne bare D3D, en spillmotor er jo mer enn bare det du ser på skjermen. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 "vil rette seg mer mot Linux og OpenGL-bruk enn Windows 8 og DirectX". Skriv gjerne Direct3D, det gir mer mening. Hvis de bruker hele DX-pakka er det da lite fornuftig å nevne bare D3D, en spillmotor er jo mer enn bare det du ser på skjermen. Sant, men da setter man ikke opp OpenGL mot DirectX. OpenGL er kun det du ser på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå