Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sigrid-saken: Søk, etterforskning, o.a.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan fortsatt være relatert til seksualitet. Det vil si, f.eks kan han være impotent og føle et irrasjonelt hat til kvinner som følge. Det er nok av eksempler på tilsvarende saker. Synes uansett denne teorien om påkjørsel høres noe fantasifull ut.

*edit* serverhikke

Du kan ha rett. Seriemordere og andre mordere med drapsfantasier, har sjelden direkte seksuell omgang med sine offere. Og hvis de har skjer det mer eller mindre post mortem. Vanligere er at de blir opphisset av selve handlingen og åstedet. Slik som BTK. Siktede, CKG, er en sinna og mentalt ustabil mann (les bloggen hans), med ekstremt voldlige tendenser. Leste i en avis at 37-åring hadde hatt kontakt med en 16-åring på sexsalg-nettstedet, hemmelig.no. Slik jeg ser det, er det sannsynlig at Sigrid, indirekte kan ha blitt objekt for hans syke seksuelle fantasier. Men utløsende faktor er trolig sinne. Hvilket ikke er vanskelig å spore her: crazycop.blogg.no

Hvordan forklarer du at han ikke har et eneste tidligere forhold som gjelder sexovergrep og at han kun har et eneste forhold for voldsbruk på seg, hvilket var et slags ran?!

Hvor i alle dager har du det fra at han skulle ha "syke seksuelle fantasier"?

Det som er "sannsynlig", er at du har sett litt for mye på amerikanske TV-serier i det siste(Criminal Minds ble nevnt) og at du har tatt skade av det.

Endret av Backslash
Lenke til kommentar

Kan fortsatt være relatert til seksualitet. Det vil si, f.eks kan han være impotent og føle et irrasjonelt hat til kvinner som følge. Det er nok av eksempler på tilsvarende saker. Synes uansett denne teorien om påkjørsel høres noe fantasifull ut.

*edit* serverhikke

Du kan ha rett. Seriemordere og andre mordere med drapsfantasier, har sjelden direkte seksuell omgang med sine offere. Og hvis de har skjer det mer eller mindre post mortem. Vanligere er at de blir opphisset av selve handlingen og åstedet. Slik som BTK. Siktede, CKG, er en sinna og mentalt ustabil mann (les bloggen hans), med ekstremt voldlige tendenser. Leste i en avis at 37-åring hadde hatt kontakt med en 16-åring på sexsalg-nettstedet, hemmelig.no. Slik jeg ser det, er det sannsynlig at Sigrid, indirekte kan ha blitt objekt for hans syke seksuelle fantasier. Men utløsende faktor er trolig sinne. Hvilket ikke er vanskelig å spore her: crazycop.blogg.no

Hvordan forklarer du at han ikke har et eneste tidligere forhold som gjelder sexovergrep og at han kun har et eneste forhold for voldsbruk på seg, hvilket var et slags ran?!

Hvor i alle dager har du det fra at han skulle ha "syke seksuelle fantasier"?

Det som er "sannsynlig", er at du har sett litt for mye på amerikanske TV-serier i det siste(Criminal Minds ble nevnt) og at du har tatt skade av det.

Har ikke en gang hørt om TV-serien du nevner. :roll:

Lenke til kommentar

Lurer litt på om politiet mener Sigrids Facebook-konto fremdeles er like sentrale i politiets etterforskningsskandale? Folk ble jo t.o.m. oppfordret til å dele sine passord.

Mener politiet at saken kunne vært løst om DLD hadde vært implementert f.eks? Skulle sannelig ikke forundre meg om de har slike imbesille meninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyh...?artid=10060778

Nå er hovedteorien til politiet at hun ble først påkjørt og overlevde, for og så deretter bli bortført.

Politiets teorier har jo fra dag en vært på omtrent samme lavtstående nivå som de mest sinnsyke av de sinnsyke som har fått lov til å fråtse her i denne tråden. Ikke imponert, for å si det forsiktig.

Ble folk oppfordret til å dele sine passord? Når da?

I august 2012.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en stor forskjell på det du sa, "oppfordret til å dele sine passord.", og å gi passordet sitt til noen de stoler på i tilfelle en krisesituasjon oppstår.

Jeg har faktisk tenkt samme tanken, å gi noe slikt til foreldrene mine i tilfelle noe skulle skje meg.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Det er en stor forskjell på det du sa, "oppfordret til å dele sine passord.", og å gi passordet sitt til noen de stoler på i tilfelle en krisesituasjon oppstår.

Jeg har faktisk tenkt samme tanken, å gi noe slikt til foreldrene mine i tilfelle noe skulle skje meg.

Nei, det er jo nøyaktig det samme. Om du oppgir passordet til noen andre, så deler du det med dem. Ingen forskjell, overhodet. Hvilke tanker du har tenkt, bryr jeg meg særdeles lite om...

Lenke til kommentar

>> Hvilke tanker du har tenkt, bryr jeg meg særdeles lite om...

>> "Politiets teorier har jo fra dag en vært på omtrent samme lavtstående nivå som de mest sinnsyke av de sinnsyke som har fått lov til å fråtse her i denne tråden. Ikke imponert, for å si det forsiktig."

Har du virkelig ikke noe nyttig å tilføye?

• Liker 1
Lenke til kommentar

>> Det som er "sannsynlig", er at du har sett litt for mye på amerikanske TV-serier i det siste(Criminal Minds ble nevnt) og at du har tatt skade av det.

Du [backslash] vet mye - not

>> Hvordan forklarer du at han ikke har et eneste tidligere forhold som gjelder sexovergrep

Da kan du sikkert nok forklare hva som skjedde med sin tidl. kone?

>> Leste i en avis at 37-åring hadde hatt kontakt med en 16-åring på sexsalg-nettstedet, hemmelig.no. Slik jeg ser det, er det sannsynlig at Sigrid, indirekte kan ha blitt objekt for hans syke seksuelle fantasier. Men utløsende faktor er trolig sinne.

Siden ingen vet hva som skjedde og hvor, er det fortsatt vanskelig å si om et eventuelt møte mellom siktede og S. var ren tilfeldig eller ikke, det har vært mye vendinger i denne saken. Har fortsatt vanskelig for meg at fremmede kjører rundt i Dalbakkveien, eller hvor som helst mellom Vetlandsveien og Dalbakkveien med mindre det er planlagt. Den 16åringen han møtte på hjemmelig.no var i virkelighet en eldre person, men det kan hende at på en eller annen måte så var dette noe nytt, noe som ble som en trigger, noe som etterhvert behersket sine tankene. Det han ikke kunne få via nettet (personen trakk seg) skulle han få på en andre måte?, for eksempel. Sikkert nok en tankegang insprirert av Criminal minds, bra for det.

Tipper at team Rohde finner de teksniske spor de trenger, det behøver ikke være mer en noen hårstrå til de siktede i nærheten av likfunnet. At Backslash mener politiets arbeid er lavtstående kan han selv stå for.

Endret av GoingNowhere
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...