тurbonєℓℓo Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Hva er "the stalking game" ? Er det en måte for mordere å finne tilfeldige ofre på? Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Kan fortsatt være relatert til seksualitet. Det vil si, f.eks kan han være impotent og føle et irrasjonelt hat til kvinner som følge. Det er nok av eksempler på tilsvarende saker. Synes uansett denne teorien om påkjørsel høres noe fantasifull ut. *edit* serverhikke Du kan ha rett. Seriemordere og andre mordere med drapsfantasier, har sjelden direkte seksuell omgang med sine offere. Og hvis de har skjer det mer eller mindre post mortem. Vanligere er at de blir opphisset av selve handlingen og åstedet. Slik som BTK. Siktede, CKG, er en sinna og mentalt ustabil mann (les bloggen hans), med ekstremt voldlige tendenser. Leste i en avis at 37-åring hadde hatt kontakt med en 16-åring på sexsalg-nettstedet, hemmelig.no. Slik jeg ser det, er det sannsynlig at Sigrid, indirekte kan ha blitt objekt for hans syke seksuelle fantasier. Men utløsende faktor er trolig sinne. Hvilket ikke er vanskelig å spore her: crazycop.blogg.no Hvordan forklarer du at han ikke har et eneste tidligere forhold som gjelder sexovergrep og at han kun har et eneste forhold for voldsbruk på seg, hvilket var et slags ran?! Hvor i alle dager har du det fra at han skulle ha "syke seksuelle fantasier"? Det som er "sannsynlig", er at du har sett litt for mye på amerikanske TV-serier i det siste(Criminal Minds ble nevnt) og at du har tatt skade av det. Endret 6. september 2012 av Backslash Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Vil slike spor også oppdages om de brukte kondom? Kan media plante falsk info om dette for å skåne familien? ? Spor her handler ikke om bare biologiske spor. Det handler vel så mye om friksjon og mekanikk. 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Kan fortsatt være relatert til seksualitet. Det vil si, f.eks kan han være impotent og føle et irrasjonelt hat til kvinner som følge. Det er nok av eksempler på tilsvarende saker. Synes uansett denne teorien om påkjørsel høres noe fantasifull ut. *edit* serverhikke Du kan ha rett. Seriemordere og andre mordere med drapsfantasier, har sjelden direkte seksuell omgang med sine offere. Og hvis de har skjer det mer eller mindre post mortem. Vanligere er at de blir opphisset av selve handlingen og åstedet. Slik som BTK. Siktede, CKG, er en sinna og mentalt ustabil mann (les bloggen hans), med ekstremt voldlige tendenser. Leste i en avis at 37-åring hadde hatt kontakt med en 16-åring på sexsalg-nettstedet, hemmelig.no. Slik jeg ser det, er det sannsynlig at Sigrid, indirekte kan ha blitt objekt for hans syke seksuelle fantasier. Men utløsende faktor er trolig sinne. Hvilket ikke er vanskelig å spore her: crazycop.blogg.no Hvordan forklarer du at han ikke har et eneste tidligere forhold som gjelder sexovergrep og at han kun har et eneste forhold for voldsbruk på seg, hvilket var et slags ran?! Hvor i alle dager har du det fra at han skulle ha "syke seksuelle fantasier"? Det som er "sannsynlig", er at du har sett litt for mye på amerikanske TV-serier i det siste(Criminal Minds ble nevnt) og at du har tatt skade av det. Har ikke en gang hørt om TV-serien du nevner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10060778 Nå er hovedteorien til politiet at hun ble først påkjørt og overlevde, for og så deretter bli bortført. Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Lurer litt på om politiet mener Sigrids Facebook-konto fremdeles er like sentrale i politiets etterforskningsskandale? Folk ble jo t.o.m. oppfordret til å dele sine passord. Mener politiet at saken kunne vært løst om DLD hadde vært implementert f.eks? Skulle sannelig ikke forundre meg om de har slike imbesille meninger. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Ble folk oppfordret til å dele sine passord? Når da? Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 http://www.vg.no/nyh...?artid=10060778 Nå er hovedteorien til politiet at hun ble først påkjørt og overlevde, for og så deretter bli bortført. Politiets teorier har jo fra dag en vært på omtrent samme lavtstående nivå som de mest sinnsyke av de sinnsyke som har fått lov til å fråtse her i denne tråden. Ikke imponert, for å si det forsiktig. Ble folk oppfordret til å dele sine passord? Når da? I august 2012. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 August er en stor måned. Kunne du vært litt mer spesifikk? 1 Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 August er en stor måned. Kunne du vært litt mer spesifikk? Rohde oppfordrer nå ungdommer til å ta forholdsregler. - Det er viktig at ungdom har andre de stoler på som kjenner passordene sine, slik at man kan komme raskt inn i krisesituasjon, sier hun. Verdens Gang(VG) 08.08.2012 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Det er en stor forskjell på det du sa, "oppfordret til å dele sine passord.", og å gi passordet sitt til noen de stoler på i tilfelle en krisesituasjon oppstår. Jeg har faktisk tenkt samme tanken, å gi noe slikt til foreldrene mine i tilfelle noe skulle skje meg. Endret 6. september 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Jeg har faktisk passordet til en venn. Delvis p.g.a hvis noe skulle skje. Er ikke for dumt, men det passer jo absolutt ikke for alle, i denne "stalker" og "facerape" tiden. Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Det er en stor forskjell på det du sa, "oppfordret til å dele sine passord.", og å gi passordet sitt til noen de stoler på i tilfelle en krisesituasjon oppstår. Jeg har faktisk tenkt samme tanken, å gi noe slikt til foreldrene mine i tilfelle noe skulle skje meg. Nei, det er jo nøyaktig det samme. Om du oppgir passordet til noen andre, så deler du det med dem. Ingen forskjell, overhodet. Hvilke tanker du har tenkt, bryr jeg meg særdeles lite om... Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Tviler på at datatilsynet stiller seg bak det "tipset" der... 1 Lenke til kommentar
GoingNowhere Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 >> Hvilke tanker du har tenkt, bryr jeg meg særdeles lite om... >> "Politiets teorier har jo fra dag en vært på omtrent samme lavtstående nivå som de mest sinnsyke av de sinnsyke som har fått lov til å fråtse her i denne tråden. Ikke imponert, for å si det forsiktig." Har du virkelig ikke noe nyttig å tilføye? 1 Lenke til kommentar
GoingNowhere Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 (endret) >> Det som er "sannsynlig", er at du har sett litt for mye på amerikanske TV-serier i det siste(Criminal Minds ble nevnt) og at du har tatt skade av det. Du [backslash] vet mye - not >> Hvordan forklarer du at han ikke har et eneste tidligere forhold som gjelder sexovergrep Da kan du sikkert nok forklare hva som skjedde med sin tidl. kone? >> Leste i en avis at 37-åring hadde hatt kontakt med en 16-åring på sexsalg-nettstedet, hemmelig.no. Slik jeg ser det, er det sannsynlig at Sigrid, indirekte kan ha blitt objekt for hans syke seksuelle fantasier. Men utløsende faktor er trolig sinne. Siden ingen vet hva som skjedde og hvor, er det fortsatt vanskelig å si om et eventuelt møte mellom siktede og S. var ren tilfeldig eller ikke, det har vært mye vendinger i denne saken. Har fortsatt vanskelig for meg at fremmede kjører rundt i Dalbakkveien, eller hvor som helst mellom Vetlandsveien og Dalbakkveien med mindre det er planlagt. Den 16åringen han møtte på hjemmelig.no var i virkelighet en eldre person, men det kan hende at på en eller annen måte så var dette noe nytt, noe som ble som en trigger, noe som etterhvert behersket sine tankene. Det han ikke kunne få via nettet (personen trakk seg) skulle han få på en andre måte?, for eksempel. Sikkert nok en tankegang insprirert av Criminal minds, bra for det. Tipper at team Rohde finner de teksniske spor de trenger, det behøver ikke være mer en noen hårstrå til de siktede i nærheten av likfunnet. At Backslash mener politiets arbeid er lavtstående kan han selv stå for. Endret 6. september 2012 av GoingNowhere Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Er nesten sikker på at 64 åringen er uskyldig. 37 åringen har gjort dette alene. 2 Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 http://www.vg.no/nyh...?artid=10060778 Nå er hovedteorien til politiet at hun ble først påkjørt og overlevde, for og så deretter bli bortført. Nei, VG påstår at hovedteorien er at hun ble påkjørt. Politiet har faktisk gått ut og benektet denne teorien. http://www.oa.no/nyheter/article6224023.ece Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Hvorfor er denne saken så oppblåst? Det er ikke akkurat få forsvinningssaker i Norge, men denne har fått enormt mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Hvorfor er denne saken så oppblåst? Det er ikke akkurat få forsvinningssaker i Norge, men denne har fått enormt mye oppmerksomhet. Fordi det er en 16 år gammel, etnisk norsk, velstående jente! Alle foreldres mareritt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå