Gå til innhold

Sigrid-saken: Søk, etterforskning, o.a.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler alle her å være nøkterne og holde seg til forumets rettningslinjer. Vær forsiktig med hva du skriver siden det er lett å irriterer andre om man skriver feil , det er også feil å reagere på slike innlegg ved å gå til personangrep på vedkommende i forumet. RAPPORTER og skriv der hva som er problemet med innlegget så vil moderatorer ordne opp i saken.



Edit : En vennlig melding til vedkommende som har skrevet noe som du mener er feil kan også hjelpe! Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Hun er nok voldtatt. Jeg er nysgjerrig på hvor lenge hun har ligget død.

 

Denne nysgjerrigheten til deg og flere finner jeg totalt kvalmende. Dere får tydeligvis tilfredsstillelse av å få stillet denne nysgjerrighetstrangen deres!

 

Å? Eg er av dei som faktisk er interessert i både motivet, og i detalj absolutt alt som hendte. Og kvifor det hendte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne nysgjerrigheten til deg og flere finner jeg totalt kvalmende. Dere får tydeligvis tilfredsstillelse av å få stillet denne nysgjerrighetstrangen deres!

Er vel lov å være nysgjerrig? Noe av det mest interessante rundt seriemoder/morder saker er jo hva som har blitt gjort, og hvorfor.

Endret av scenest
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Denne nysgjerrigheten til deg og flere finner jeg totalt kvalmende. Dere får tydeligvis tilfredsstillelse av å få stillet denne nysgjerrighetstrangen deres!

Er vel lov å være nysgjerrig? Noe av det mest interessante rundt seriemoder/morder saker er jo hva som har blitt gjort, og hvorfor.

 

Om det er lov å tilfredsstille sin egen nysgjerrighet i en meget tragisk sak? Det er ikke straffbart eller ulovlig, men det er totalt moralsk forkastelig og upassende! At noen bruker timer og dager på å spekulere og komme opp med teorier fordi de finner dette interessant er kvalmende. Saken er tragisk og skal ikke brukes av dere som tidsfordriv eller underholdning!

 

VG melder : Etter det VG får opplyst nekter begge å ha medvirket til drap.

 

Det har blitt også en tradisjon i Norge at man nekter for alt.

 

Det hadde sikker du også gjort hvis du ikke var skyldig i noe drap.

Endret av Backslash
Lenke til kommentar

Som vanlig. Ikke at det er store ulempen å drepe noen her i landet. Viggo Kristiansen fra baneheiasaken av alle mennesker er nå å treffe i de samme gatene som foreldrene til ungene han voldtok og drepte.

 

Norsk rettssystem er like godt rustet for disse menneskene som militæret var for andre verdenskrig.

Kristiansen er vel framleis i fengsel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De to som er siktet for drapet stiller seg ufortstående til siktelsen. Politiet skal må ha hatt en god etterforskning når de pågriper to menn og rett etterpå finner liket...

 

Forjævlig at det finnes sånne folk som dreper småjenter. Det er sånne som fortjener å bli innestengt i et mørkt rom til fluene begynner å spise av de.

 

EDIT: Forøvrig så er 37-åringen tidligere voldssiktet. Bevis på at rettstatens "rehab"-fengsel ikke alltid funker, om han igjen tyr til vold og dreper en liten jente. Fy faen.

Endret av MartinF
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som vanlig. Ikke at det er store ulempen å drepe noen her i landet. Viggo Kristiansen fra baneheiasaken av alle mennesker er nå å treffe i de samme gatene som foreldrene til ungene han voldtok og drepte.

 

Norsk rettssystem er like godt rustet for disse menneskene som militæret var for andre verdenskrig.

Kristiansen er vel framleis i fengsel?

 

Ute på permisjon. Ingen småbarn å drepe i fengsel.

Lenke til kommentar

Saken er tragisk og skal ikke brukes av dere som tidsfordriv eller underholdning!

 

Saken er helt klart tragisk. Det er den alltid når uskyldige mennesker blir drept.

Er forskjell på tidsfordriv og å finne en sak interessant. Seriemordere/mordere fasinerer meg. Sue me.

Endret av scenest
Lenke til kommentar

 

Kristiansen er vel framleis i fengsel?

 

Forsåvidt jeg vet kan det vurderes hvert femte år om han kan slippes fri ( http://no.wikipedia.org/wiki/Viggo_Kristiansen ) , forhåpentligvis så blir han sittende inne helt til han ikke lenger kan skade noen flere barn eller unge.

At han slipper ut under oppsyn er vel en av fordelene (og ulempene) med vårt rettsystem, men ønsker folket endringer her så må vi alle gripe inn.

 

Personlig er jeg for at alvorlige saker som denne kan ha såpass alvorlige følger for gjerningsmennene at de blir sittende bak lås og slå resten av livet uavhengig av om de blir "rehabilitert" eller ikke. Det er lov til å jobbe bak murene også og tjene samfunnet derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...