Stoddart Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Bra hun er funnet om ikke annet. Trist er det uansett hvem som er død. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Disse to som er siktet for drap, har bare kastet liket i skogen rett bak jobben sin ? Ufattelig !? Enig. Det overrasket meg at de pågrepne jobbet så nærme funnstedet. Lenke til kommentar
GoingNowhere Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Hvem var det som gitt tipsen.... Tror lite eller ingenting har blitt sagt så lenge om det Hmm, akkurat nå på TV2 sa de at det var ikke resultat av en tips men taktisk etterforskning. Kvae? Endret 4. september 2012 av GoingNowhere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Trist. Var faktisk en skikkelig "bummer", til tross for at jeg har sett dette komme en stund nå. Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvem var det som gitt tipsen.... Tror lite eller ingenting har blitt sagt så lenge om det Hmm, akkurat nå på TV2 sa de at det var ikke resultat av en tips men taktisk etterforskning. Kvae? Ingen, poltiet fant frem selv Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Funnet rett i nærområdet her da. Tar meg 7-8 minutter å sykle bort og kjenner flere som bor bare 150-200 meter unna funnstedet. J*vlig egentlig. Endret 4. september 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det virker som om det er en av to ting som har skjedd - den ene er at liket ble funnet først, og så knyttet de det til denne "bedriften" like ved umiddelbart - og det tviler jeg på. Det andre er at de hadde de siktede under oppsyn og så fant liket i nærheten av arbeidsplassen. Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Disse to som er siktet for drap, har bare kastet liket i skogen rett bak jobben sin ? Ufattelig !? Enig. Det overrasket meg at de pågrepne jobbet så nærme funnstedet. Også 64 år gammel ! Ufattelig ! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva tror dere var motivet bak drapet? Voldtekt også mord for å skjule at de voldtok henne? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Også 64 år gammel ! Ufattelig ! Ikke sku hunden på hårene. Se bare på Josef Fritzl. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Og da vart det ei jente mindre på denne jord. 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Hva tror dere var motivet bak drapet? Voldtekt også mord for å skjule at de voldtok henne? Som vanlig. Ikke at det er store ulempen å drepe noen her i landet. Viggo Kristiansen fra baneheiasaken av alle mennesker er nå å treffe i de samme gatene som foreldrene til ungene han voldtok og drepte. Norsk rettssystem er like godt rustet for disse menneskene som militæret var for andre verdenskrig. Endret 4. september 2012 av Lilac1 1 Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er vel ikke snakk om far og sønn, eller ? 1 Lenke til kommentar
GoingNowhere Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 >> Det andre er at de hadde de siktede under oppsyn og så fant liket i nærheten av arbeidsplassen Stemmer, dette. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hun er nok voldtatt. Jeg er nysgjerrig på hvor lenge hun har ligget død. Gjerningsmennene må ha fått panikk, med tanke på medieoppstyret rundt denne saken. Tenk så trist vist hun ble holdt fanget opp til for litt siden også drept. Håper for hennes del at misbruket foregikk post mortem. Slik som med Oda Moe saken. 1 Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvem var det som gitt tipsen.... Tror lite eller ingenting har blitt sagt så lenge om det Hmm, akkurat nå på TV2 sa de at det var ikke resultat av en tips men taktisk etterforskning. Kvae? Tipsbehandling ligger under politiets oppkonstruerte begrep: "taktisk etterforskning". Bl.a. er avhør "taktisk etterforsking". Politiet vil gjerne ta æren for dette, men sannsynligvis er det utenforstående som nå har løst saken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Vet man om det er Nordmenn eller av utenlandsk opprinnelse de to? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) &--#62;&--#62; Det andre er at de hadde de siktede under oppsyn og så fant liket i nærheten av arbeidsplassen Stemmer, dette. Mest trolig. Det er helt unaturlig at politiet skulle lett der ellers etter min mening. Det er bare et bittelite skogsområde mellom bebyggelsen der, og det er tross alt et godt stykke fra der hun bodde i Oslo. Det har ikke slått meg å leite etter henne i skogen rett utafor døra mi, men hun kunne like gjerne vært her ettersom det bare er ca. 3 km unna funnstedet. Forøvrig er ikke funnstedet på Kolbotn slik de sier i media. Det ligger vel heller på Sofiemyr på grensa til Myrvoll. Endret 4. september 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vet man om det er Nordmenn eller av utenlandsk opprinnelse de to? Minst én er etnisk norsk. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 >> Det andre er at de hadde de siktede under oppsyn og så fant liket i nærheten av arbeidsplassen Stemmer, dette. Kilder på dette? Jeg finner ingen artikler med opplysningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå