Jason P. C. Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Er det noen andre som er savnet i området og? Ikke alle saker får så mye oppmerksomhet. Vet at det er noen menn som er savnet og, husker ikke helt hvor de var fra Edit: ■Øystein Bakken Døsvik (28) - Savnet siden natt til lørdag 11 aug. 2012 - Trondheim ■Sigrid Giskegjerde Schjetne (16) - Savnet siden natt til søndag 5. aug. 2012 - Oslo ■Bjørn-Helge Karlsen (30) - Savnet siden 27. juni 2012 - Beiarn ■Nina Sandvik (42) - Savnet siden 8. mai 2012 - Bergen ■Per Kristian Slåttli (24) - Savnet siden 30. april - Bergen, Sandviken ■Rinoldas Sidlauskas (36) - Savnet siden 11. april 2012 - Bergen ■Jim Michael Aas (38) - Savnet siden 3. april 2012 - Grimstad ■Egil Støfringshaug (37) - Savnet siden 9. mars 2012 - Bergen Endret 15. august 2012 av Jason Something 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 I mai var det 436 personer som var savnet i Norge. Halvparten av disse er over 18. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) 436?! og halvparten er over 18 år? Seriøst?! Jeg føler at dette blir nesten en Madeleine-sak #2 EDIT: DB sier at liket ikke er Sigrid. Endret 15. august 2012 av Greddi Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Områdene burde vel bli undersøkt grundigere uavhengig hvem den døde er. Selvsagt. Jeg skrev nok litt kronglete der. Uansett hvem det er bør man etterforske dette om man tror det er noe kriminelt bak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 436?! og halvparten er over 18 år? Seriøst?! Jepp. http://www.siste.no/Innenriks/article6079440.eceEn del er selvsagt rømninger fra barnevernsinstitusjoner og lignende, men det er likevel skremmende høye tall. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ser ut som om politiet nå kommer med informasjon om at det ikke er Sigrid. Da får vi håpe de finner ut fort hva som skjedde med den personen som de har funnet og kan avklare det fort. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 "Liket bærer preg av å ha ligget ute lenge" sier TV2. Kan ikke være Sigrid. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hva med å bringe inn synske? Det ar jo gått langt over desperasjon nå, må bruke alle midler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det er allerede gjort, faktisk. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 15. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. august 2012 Problemet er at det ikke finnes noen som er synske. 12 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg har liten til ingen tro på synske men det er verdt et forsøk da. Har jo sett noen som har imponert på det der Fornemmelse for mord tv showet da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fornemmelse for Mord er et underholdningsprogram. Det er hittil ikke en eneste "synsk" person som har latt seg villig teste av et vitenskapelig panel, for å se om det faktisk er synske evner eller bare gjetting. Dermed er "synske evner" sett på som humbug. 8 Lenke til kommentar
Roca Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Faen, de har funnet en død person i Ski, vet ikke alder eller kjønn. Faen faen faen Stakkars menneske, det er tydeligvis ikke så mange som har savnet og lett etter henne, når hun blir funnet ved en tilfeldighet utildekket i en hage. Må jo ha ligget der lenge siden politiet tom. er usikre på kjønn. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Slimda, ja det er et undeholdningsprogram, men allikevel er det jo noe hold i det ville jeg påstå. Nei ingen har tatt James Randi millionen enda, men jeg hadde brukt alle midler mulige til å finne mitt barn ihvertfall. Og om det er en sjans for at noen folk har en sterkere intuisjon enn andre og kan sanse mer enn vanlig så ville jeg tydd til det. Ikke magi men på forklarlige måter type synsk da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen folk har definitivt evnen til og sanse og føle mer enn andre. Legg bort begrepet synsk, da tror Slimda og andre det er snakk om å kunne se lottotall osv. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Syns kan bety så mangt, men i denne sammenhengen mener jeg selvsagt en mer seriøs type enn sigøyner som sitter i telt med glasskule foran seg. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hva med å utlove dusør OG invitere synske? Risikerer man kanskje at morderen "finner" liket.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nå burde de snart se til helvette å trosse politiet og love ut dusør. Kan ikke la det gå mange mnd før man går inn for å få skikkelig svar! Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Risikerer man kanskje at morderen "finner" liket.. At morderen skal lede politiet direkte til liket som er fullt av DNA-spor fra morderen? Men det er fortsatt en mulighet at hun blir holdt fanget i en bolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå