festen Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Jeg syns det burde vært organisert en innsamlingsaksjon, slik at det ble en mye større dusør enn det som hadde vært foreslått fra før. 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 BuffyAnneSummers: Det virker vedig usannsynlig at kvinner står for det meste av seksuelle overgrep. Hvorfor? Fordi vi er så moderlige alle mann? Det sier seg selv at de som er mest med barna er de som står for det meste av seksuell overgrep. Når det kommer til deres barn, that is. Er skummelt at det er mye enklere å misbruke ditt eget barn enn å ta en vill fremmed.. Nå er ikke jeg en ekspert på området,men jeg er derimot sikker på at alt for få kvinner dømmes for overgrep,vold og trakkasering i forhold til hvor mange som egentlig holder på med slikt... Er jo flere og fler menn som søker tilflukt i krisesenter,tror det var snakk om en dobling i forhold til i fjor,men litt ekkelt at det nesten alltid snakkes om menn som voldsutøvere i media/dumme politikere,når man tar opp temaet... Kan like gjerne være sjalu venninner som står bak i denne saken,men håper da at politiets snakk om at de står på bar bakke er taktisk snakk. 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Tror virkelig noen av hun skal kunne bli funnet i en skog eller gress? Jeg tenker bare at det så usannsynlig. Det første jeg tenker på når noen blir borte er noe ala Human Trafficking eller Taken filmene. Noen som vet om menneskehandel er et stort problem i Norge? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Tror virkelig noen av hun skal kunne bli funnet i en skog eller gress? Jeg tenker bare at det så usannsynlig. Det første jeg tenker på når noen blir borte er noe ala Human Trafficking eller Taken filmene. Noen som vet om menneskehandel er et stort problem i Norge? Det er absolutt ett reelt alternativ å finne noen i en skog eller i gress, ja. Skjer fra tid til annen det. Men husk at steder som blir søkt på blir ikke bare søkt på for å finne, men for å utelukke. "Ok, vi tror ikke at hun befinner seg i den skogen der, men vi tar en kikk for å utelukke". 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Du hører jo veldig sjeldent om pedofile mødre, enn hva man gjør med menn/stefedre. Jo det finnes pedofile av begge kjønn, men jeg vil tørre påstå at det er hyppigere blant menn. Det er menn det omtrent alltid handler om når man hører om seukselle overgripere og voldtekt og overgrep i familie. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Du hører jo veldig sjeldent om pedofile mødre, enn hva man gjør med menn/stefedre. Jo det finnes pedofile av begge kjønn, men jeg vil tørre påstå at det er hyppigere blant menn. Det er menn det omtrent alltid handler om når man hører om seukselle overgripere og voldtekt og overgrep i familie. Leste også en studie engang at det for det meste var menn med snekkerbukser som luktet svette etter en hard arbeidsdag som stod for de fleste voldtektene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Du hører jo veldig sjeldent om pedofile mødre, enn hva man gjør med menn/stefedre. Jo det finnes pedofile av begge kjønn, men jeg vil tørre påstå at det er hyppigere blant menn. Det er menn det omtrent alltid handler om når man hører om seukselle overgripere og voldtekt og overgrep i familie. Det er derfor det er så skummelt. Du hører ikke om det, fordi det er deres mor. Mamma skal liksom være den tryggeste i hele verden, men så er hun ikke det alikevel i mange tilfeller. Det er enklere å kriminalisere menn enn det det er mødre. Det er så ufattelig for oss andre at det skal en del før noe blir gjort i slike situasjoner, dessverre. Lenke til kommentar
Roca Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Du hører jo veldig sjeldent om pedofile mødre, enn hva man gjør med menn/stefedre. Prøv å ikke avspore denne tråden her nå da. Dette dreier seg om ei 16 år gammel jente som er forsvunnet og pedofili hører i tilfelle hjemme i en annen tråd. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Overgrep er mye vanlige innad familien og blir oftere begått av en i familien eller en som familien kjenner, enn at noen blir hoppet på i en mørk bakgate. Det er mor som sitter med størst makt, er i den beste situasjon til å manipulere sine barn og misbruke dem som hun ønsker. Det er ikke nødvendigvis sånn at hun er pedofil i den forstand at hun alltid har tent på barn. Misbruket kan komme av en rekke årsaker, som blant annet fødselsdepresjon, sjalusi, kanalisering av sitt sinne og kanskje misbruket hun selv opplevde som barn, osv. Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Tror virkelig noen av hun skal kunne bli funnet i en skog eller gress? Jeg tenker bare at det så usannsynlig. Det første jeg tenker på når noen blir borte er noe ala Human Trafficking eller Taken filmene. Noen som vet om menneskehandel er et stort problem i Norge? Da burde du se mindre film, fordi forslagene dine er totalt og fullstendig usannsynlige. Menneskehandel eksisterer ikke i Norge. 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Leste også en studie engang at det for det meste var menn med snekkerbukser som luktet svette etter en hard arbeidsdag som stod for de fleste voldtektene. Menn er genetisk sett mer programmert til å være kriminelle. Og intelligensen er nok lavere hos volds-kriminelle enn andre kriminelle. 1 Lenke til kommentar
Roca Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Menn er genetisk sett mer programmert til å være kriminelle. Dette blir rett og slett en for dum påstand. Men for all del, du får vise til noe forskning på det da og ta det opp i en relevant tråd. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Tror virkelig noen av hun skal kunne bli funnet i en skog eller gress? Jeg tenker bare at det så usannsynlig. Det første jeg tenker på når noen blir borte er noe ala Human Trafficking eller Taken filmene. Noen som vet om menneskehandel er et stort problem i Norge? Da burde du se mindre film, fordi forslagene dine er totalt og fullstendig usannsynlige. Menneskehandel eksisterer ikke i Norge. Ikke? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10051844 http://www.tv2.no/nyheter/politisk/-tiggerne-skjoenner-ikke-at-de-er-ofre-for-menneskehandel-3838338.html http://e24.no/makro-og-politikk/forsker-mener-sexkjoepsloven-fremmer-menneskehandel/20260624 Det er du som må åpne øynene, verden er ikke kun regnbuer og sang, ikke engang vårt kjære Norge, 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Dette blir rett og slett en for dum påstand. Men for all del, du får vise til noe forskning på det da og ta det opp i en relevant tråd. Ser du på dette genet f.eks: http://en.wikipedia....amine_oxidase_A http://www.ncbi.nlm....?tool=pmcentrez Så har menn bare en kopi, mens damer har 2. Det gjør sannsynligheten for at en dame vil ha en potent kombinasjon er eksepsjonelt mye lavere. I tillegg har du testosteron som egen faktor. Det er uansett massevis av andre faktorer og forklaringer, men jeg vil generelt sett hevde at det er godt dokumentert at menn er mer voldelige. Jeg så en dokumentar om genet. Det som var litt overraskende var at de hadde undersøkt 5 som drev med material arts. Det var ingen av dem som hadde det potente genet. De hadde undersøkt et par gjengmedlemmer. Begge hadde genet. Alle munkene de undersøkte hadde genet også.Det virker kanskje ikke logisk, men material arts krever naturligvis god selvkontroll og lang lunte. Endret 11. august 2012 av festen 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Det virker jo helt spesielt at tlf og en sokk lå igjen. Hvem gjerningsmann tar av offeret skoa og legger igjen en sokk? Ho kan jo ikke ha gjort det selv, har jo ikke hatt tid eller mulighet til det når ho ble overfalt/voldtatt? Dette er en veldig bisarr sak pga det som ble sendt på siste tekstmelding og pga de to tinga som lå igjen. Makes no sense.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Du hører jo veldig sjeldent om pedofile mødre, enn hva man gjør med menn/stefedre. Prøv å ikke avspore denne tråden her nå da. Dette dreier seg om ei 16 år gammel jente som er forsvunnet og pedofili hører i tilfelle hjemme i en annen tråd. What he/she says... Ontopic, takk. 1 Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Det virker jo helt spesielt at tlf og en sokk lå igjen. Hvem gjerningsmann tar av offeret skoa og legger igjen en sokk? Ho kan jo ikke ha gjort det selv, har jo ikke hatt tid eller mulighet til det når ho ble overfalt/voldtatt? Dette er en veldig bisarr sak pga det som ble sendt på siste tekstmelding og pga de to tinga som lå igjen. Makes no sense.. Kanskje poenget er at det skal se ut som en kidnapping Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 La oss håpe de to gutta som fant mobilen og skoene ikke bruker utrykket 'chille' veldig mye i tekstmeldinger... Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Var det en sko også? Eller begge? Trodde det bare lå en sokk og en mobiltlf igjen jeg? Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 La oss håpe de to gutta som fant mobilen og skoene ikke bruker utrykket 'chille' veldig mye i tekstmeldinger... http://www.dsgf.no/g3/index.php/privat/album31/abi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå