Gå til innhold

Jpg/jpeg? Fil til vectorfil?

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen datakyndige her som veit og kan gjøre et bilde om til vector fil? er en mc logo, ska være på noen klær til slutt. men må vist ha vector fil da, va en heller dyr affære å få et firma til å gjøre det, så har du lyst har du lov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det er "dyrt" er at noen må manuelt lage denne stort sett fra bunnen av i f.eks illustrator. - Men hvis den ikke er altfor avansert bør det gå på etpar-tre timer - mener vi betalte rundt 4000,- for dette for noen år siden og da fikk vi vektor-logo, brevark og konvolutt-maler med logo for utifra en jpg-fil for denne prisen. - det vil jeg ikke si er spesielt "dyrt".

For at resultatet skal bli ok med automatiserte verktøy er du nok avhengig av at utgangspunktet er forholdsvis enkelt å stilisere.

Det er selvsagt mulig du finner noen her som kan gjøre jobben for en rimelig penge.

Lenke til kommentar

Hvis du vil, kan jeg gjøre et forsøk. Har jobbet litt med stilisering og kan illustrator. Verd et forsøk.

Edit: filen bør være i nokså god kvalitet, ellers kan jeg få med komprimerings artifacts fra jpeg over til vektorfilen.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...