Arodem Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 SOE-lederen sier teamet jobber på spreng. Les hele saken Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 "just few weeks after E3" Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Prøvde å registrere meg, men sliter litt med spørsmålet "What is your pet's name?". Eldgammel konto fra Planetside #1. De siste 5 dyrene var det ihvertfall ikke. Tenkte kanskje jeg hadde listet opp lillebror, men det var ikke det heller... 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Håper ikke systemkravene blir helt horrible på PS2. Har virkelig lyst å teste det her spillet. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Tenkte kanskje jeg hadde listet opp lillebror, men det var ikke det heller... Haha Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 får vell krysse fingrene Lenke til kommentar
jihn Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så lenge SOE og Smedley har fingrene i dette er det vel ganske greit å holde fingrene langt unna. Lenke til kommentar
Mapbak Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har registrert og alt. Men får ikke valgt server, fordi alle servene er låst! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Har du fått beta nøkkel da? Lenke til kommentar
Mapbak Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Har du fått beta nøkkel da? Hva tror du? Lenke til kommentar
Mapbak Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Har du fått beta nøkkel da?Hva tror du? fikk en melding fra Planetside2 You have been selected to participate in the Technical Testing phase of Sony Online Entertainment?s upcoming game PlanetSide 2. This phase includes testing our server bandwidth and performance and will allow us to further optimize the game in preparation for External Beta. We appreciate your help in this critical first step of the testing process as it helps us to ensure a solid foundation for our Beta program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå