karakter-redd Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg lurte på hvordan klassefordelibgene er i vg2, er det slik at man fortsetter i samme klasse, eller er det slik at de som har realfag kommer i en og de som har samfunnsfag i en? Eller blir det helt nye klasser? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Errr...da jeg gikk på skolen var det ingen forandringer... da folk hadde "valgte fag" vandret de til hver sin kant for senere å være samlet i fellesfagene Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Jeg lurte på hvordan klassefordelibgene er i vg2, er det slik at man fortsetter i samme klasse, eller er det slik at de som har realfag kommer i en og de som har samfunnsfag i en? Eller blir det helt nye klasser? Dette varierer fra skole til skole. Ved flere elever =&--#62; Flere klasser =&--#62; Vanskeligere å få timeplanen til å gå opp helt uten videre. Derfor er det vanlig at enkelte elever blir flyttet litt på, men det blir sjelden satt sammen helt nye klasser. Noen elver ut av klassen, andre inn. Litt rokering for at alt skal gå opp. Endret 7. august 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
karakter-redd Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Går forresten på studiespesialisering hvis det har noe å si... Går forresten på studiespesialisering hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå