ehauger Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Apertus har et spennende konseptkamera på tegneblokka. Betales av massene Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Kjempetøft prosjekt. Det virker veldig lovende. Prisen sikter seg inn på Red Epic. Det kan bli vanskelig å ta opp kampen med dem, særlig hvis Epic fornyes samtidig som Apertus slippes på markedet. Her er noen videoer med forklaringer og demo av en prototype. http://apertus.org/en/videos Lenke til kommentar
arthon Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) "Well below $10000". Da må prisen bli veldig "below" hvis det skal ha noen mening, for du får en Red Scarlet "Brain" for $9700. Ikke kan jeg se at de kommer med noe spesielt nytt. Hadde de derimot siktet inn mot et basis 4K "hus/brain" for $3000 så hadde det vært interessant. Regner med at dette prosjektet en gang i fremtiden enten slipper opp for penger, eller at andre mer erfarne kamera produsenter slår dem både på tekniske spesifikasjoner eller pris, eventuelt begge deler. Endret 6. august 2012 av arthon Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Den trenger ikke nødvendigvis bli billigere enn Red Scarlet. Den må bli enten bedre, eller billigere, eller ha unike egenskaper som gjør at noen vil velge den fremfor Scarlet uansett. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Jeg må innrømme jeg er litt skeptisk på om vi ser det i noe annet enn preprod-modell. Crowdfunding er kult, men jeg er usikker på om sånne prosjekter er liv laga for den type finansiering. Endret 6. august 2012 av ehauger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg