Gå til innhold

Noen stor forskjell mellom Dell Inspiron 8600 og 500m?


JZA

Anbefalte innlegg

Var inne på dell.no og tittet på begge disse. Synes ikke det virket som noen større forskjeller på dem, bortsett fra an 500m virker til å være mer en billig utgave. Med tilbudet på 1240 kr som er på 8600 kr nå, så hadde vel dette vært en god måned og kjøpe den i også. Synes 8600 virker litt mer proff enn 500m liksom, men har nok kanskje med vekt, størrelse og batterikapasitet og gjøre ? Den er vel en del større, og dårligere batteritid også ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tja, den har for det første 15' widescreen skjerm...

 

for det andre så bruker den et eget skjermkort, istedet for å bruke integrert Intel Extreme Graphics...så det er en STOOOOR forskjell

 

ellers kan man vel konfigurere dem relativt likt, med tanke på DVD/CD/HD/RAM/WIFI...

 

Skjermkortet er en del bedre da ell ?

Lenke til kommentar

Det finnes tester av begge disse hos Barbare.no hvis jeg ikke tar feil.

 

500m er stille, billig og rimlig mens 8600 er bråkete, sinnsvakt kraftig og beregnet for et helt annet marked. Iallefall såvidt jeg husker, kan være jeg blander navnene. Se Barbara.no for testene :)

 

Ønsker du å kjøpe en skrivebordserstatter er 8600 er Genialt valg. Skal du ha en maskin du skal ha med på forelesninger, bruke på skolen osv er 500m perfekt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...