iGlenn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Du har ikke møtt "cheaters", kun folk som er bedre enn deg. Det finnes ikke "modda kontrollere" som gir deg store fordeler . Eneste jeg kan komme på er "scuf controller" som har "pads" på baksiden som kan gjøre kontrolloppsett som "bumper jumper" mer behagelig. Om folk "cheater" i Halo må de manipulere tilkoblingen på en eller annen måte. Husker en gang i Halo 3 jeg hadde "black screen" mens spillet pågikk. Etter spillet startet igjen hadde jeg blitt drept flere ganger. Men "cheaters" i Halo er ekstremt sjeldent. :] Jeg har en Scuf Controller, og den er fullt lovlig å bruke, til og med i MLG-sammenheng. Den mest vanlige måten folk jukser i Halo er å "hostboote", altså DDoSe IPen din til du mister tilkoblingen til Xbox Live. I tillegg er det folk som "glitcher"(?) med tilkoblingen, slik at du får black screen, eller at du blir ekstremt påvirket av lag, mens de som holder på med juksingen kan spille helt fint. Jeg har faktisk møtt folk med aimbot i Halo 3 hele to ganger av mine 11000 games. For å bruke aimbot trenger man en modifisert xbox, ofte kalt Jtag. De to sistnevnte metodene er svært, svært sjeldne å støte på. Er det egentlig noen ranked mode i spillet? Merker jeg blir lei av å spille vanlig Slayer fordi nivået er så lavt. Blir kanskje bedre etterhvert, men hadde foretrukket en skikkelig ranked mode. Er enig i at nivået generelt sett er lavt, men det blir vel forhåpentligvis bedre etterhvert når de gode begynner å dra ifra de dårlige spillerne. Det er dog verdt å nevne at at høy rank ikke er ensbetydende med at spilleren er god. Det er jo litt som på Reach.. spiller du mye oppnår du jo høy rank etterhvert uansett. Når det er sagt, så skal det være et skjult rankingsystem i spillet som loggfører stort sett alt (kills, deaths, assist etc), så du skal møte flere og flere spillere som et på ditt nivå etterhvert. I tillegg har jeg lest at det skal komme et bedre - og synlig - rankingsystem til neste år. Endret 9. november 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 fy søren så mange dårlige spillere. jeg ligger mellom 15-20 kills hver runde nå og blir sikkert mer når jeg lærer meg spillet. men andr epå laget har feks kun 4 kills og drar laget ned:/ skuf kontroller, hva gjør den? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 En Scuf Controller gjør i bunn og grunn ikke noe annet enn en helt vanlig kontroll, men den har et par fordeler kunstruert for kompetetive spillere. For mer informasjon kan du besøke hjemmesiden deres: http://www.scufgaming.eu/ Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) @iGlenn Ja, er klar over at den er godkjent for MLG. Lurer faktisk på om jeg skal kjøpe en selv. :] Tok det lang tid når du bestilte? Hva betalte du totalt inkludert toll avgift + frakt? Endret 9. november 2012 av Andy7 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Posten vet faen ikke hvor halo 4 pakken min er. Mye dritt i det siste Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Scuf er heilt rå, det er eit must for alle oss som ikkje orker å lære oss å spille "Claw", å kunne hoppe og sikte samtidigt er jo eit must i alle skytespill. Og kunne stille sweetspot + triggerstops er jo også ganske bra. Irriterte meg at det ikkje var samme sweetspot på Halo og MW3, men tar jo ikkje for lang tid å fikse de med ein Unbrako. Minus med scuf er viss du skal bruke f.eks ghost, da får du ikkje bruke Ghost med full fart pga triggerstops. Endret 9. november 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) @iGlenn Ja, er klar over at den er godkjent for MLG. Lurer faktisk på om jeg skal kjøpe en selv. :] Tok det lang tid når du bestilte? Hva betalte du totalt inkludert toll avgift + frakt? Eg måtte ikkje betale noe i toll, sto på pakken at det var "Gift" Dei sendte pakken etter 4 dager, tar litt tid for dei lager kontrollen etter du bestiller, så tok det ca 5 - 6 dager før eg fikk den. Total ca 10 Frakt husker eg ikkje, men prisen du får på scuf sine sidere er den endelige prisen. Endret 9. november 2012 av Noiz 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) @iGlenn Ja, er klar over at den er godkjent for MLG. Lurer faktisk på om jeg skal kjøpe en selv. :] Tok det lang tid når du bestilte? Hva betalte du totalt inkludert toll avgift + frakt? Betalte 900-ish kroner totalt. Prisen avhenger veldig av hvilken konfigurasjon du velger. Husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok, men mener det tok rundt 14+ dager. Det var ingen toll eller avgift på den, fordi de merket pakken som en helt vanlig kontroll (som ligger under tollgrensen, tror jeg). Kontrollen er kjempegod å bruke, og funker knall for min del. Jeg bruker Bumper Jumper, og valgte X på venstre pad og B på høyre. Til min store skuffelse var den ikke 100% no-slow, og det var jo en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte den.. men men, mye bedre enn den gamle kontrollen jeg hadde. Minus med scuf er viss du skal bruke f.eks ghost, da får du ikkje bruke Ghost med full fart pga triggerstops. Triggerstops er anbefalt til CoD. Skal du spille Halo har du ikke bruk for triggerstops! Endret 9. november 2012 av iGlenn 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Triggerstops er anbefalt til CoD. Skal du spille Halo har du ikke bruk for triggerstops! Ja fant ut det, kjøpte kontrollen primært til CoD, men som du sier, viss du spiller primært Halo er den nok best uten. Endret 9. november 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Takker for svar @iGlenn og @Noiz. Bestilte nettopp. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Fikk du ikke 2 ukers Gold med spillet da? Nope jeg fikk en Bundle Copy av spillet og der lå det kun noen avatar koder og en armorkode i min Halo 4 Xbox 360 konsoll Du har ikke møtt "cheaters", kun folk som er bedre enn deg. Det finnes ikke "modda kontrollere" som gir deg store fordeler . Eneste jeg kan komme på er "scuf controller" som har "pads" på baksiden som kan gjøre kontrolloppsett som "bumper jumper" mer behagelig. Om folk "cheater" i Halo må de manipulere tilkoblingen på en eller annen måte. Husker en gang i Halo 3 jeg hadde "black screen" mens spillet pågikk. Etter spillet startet igjen hadde jeg blitt drept flere ganger. Men "cheaters" i Halo er ekstremt sjeldent. :] Du finner enkelt kontrollere der man skyter raskere om man leter på ebay. Bare tragisk å se slike folk. Møtte aldri cheatere i Reach men allerede i Halo 4, synd for dem da som trenger ekstra hjelp. Så det du sier er at på mitt lag fikk jeg 17-8 på min første Halo kamp på 2 år er dårligt? Jeg var den eneste på laget som klarte å drepe disse cheaterene , resten av lage mitt hadde 0 kills og 11 til 20 deaths. Endret 9. november 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Takker for svar @iGlenn og @Noiz. Bestilte nettopp. Np np! Du kommer neppe til å angre! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nope jeg fikk en Bundle Copy av spillet og der lå det kun noen avatar koder og en armorkode i min Halo 4 Xbox 360 konsoll Ah, stemmer stemmer! Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 @iToMaN Da er det laget ditt som er dårlig. Det betyr ikke at noen har jukset. De kontrollene på ebay gir deg (som sagt tidligere i denne tråden) små fordeler som ikke kan klassifiseres som juks. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Tror også det må være laget som er dårlig. Tvilsomt at det er juks inne i bildet.. hva baserer du disse påstandene på, iToMaN? Disse "rapid fire" kontrollerne er mest utbredt i CoD-verdenen. Tror aldri jeg har lagt merke til at noen har brukt noe slikt mot meg i Halo, og jeg har spilt mange games. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Runna nettopp campaignen på heroric. Tenkte å runne det på legendary også, hvis det har en annen ending? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Uten å spoile noe, syns du slutten var bra? Jeg har ikke fullført det enda så det er sagt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Tok min søte hevn på jokserz, fikk 17-0 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Hvem er jokserz? Når vi skal skryte; vant mot Ethn1c (en av norges beste i FFA) og L1 Zeron1X i går. Verdt å nevne: Jeg hadde to kompiser (+randoms) på laget, mot de to (+ randoms). Ikke så stort å vinne da, men kjekt likevel. Endret 9. november 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Er ikke skryting. Sa bare tok min hevn, deiligt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå