Gå til innhold

Halo 4 kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en kongerå drakt som fulgte med i min Xbox 360 Halo 4 LE. Den forsvant da jeg la inn multiplayerdisc og innstallerte det. Prøvde da å nedlaste armoren igjen fra accounten min til ingen nytte. Må jeg ha Xbox Live Gold for å i hele tatt bruke den?

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg hadde en kongerå drakt som fulgte med i min Xbox 360 Halo 4 LE. Den forsvant da jeg la inn multiplayerdisc og innstallerte det. Prøvde da å nedlaste armoren igjen fra accounten min til ingen nytte. Må jeg ha Xbox Live Gold for å i hele tatt bruke den?

Det samme skjedde med min pre-order armor, men det funket for meg da jeg lastet den ned på nytt.

Lenke til kommentar

Noen som har fått litt innsikt i armor abilitiene og de ulike perkene? For meg virker det som Dexterity er et must uansett. Man reloader og bytter våpen latterlig mye raskere.

Er det egentlig noen ranked mode i spillet? Merker jeg blir lei av å spille vanlig Slayer fordi nivået er så lavt. Blir kanskje bedre etterhvert, men hadde foretrukket en skikkelig ranked mode.

Lenke til kommentar

Fikk hentet limited edtition i går, og må si jeg storkoser meg så langt.

Har spillt igjennom første misson på campaign på Heroic, og jeg merker jeg ikke har spillt skytespill på konsoll siden Reach var nytt, hehe :)

Multiplayer funker bra, litt spesielt med perks, men velger og se bort i fra det.

Ellers så savner jeg fortsatt ranking systemet som var i Halo 3, en blanding av dette og Reach ranking kunne vært moro tror jeg. Reach ranking overall, og en egen playlist med Halo 3 ranking :)

Lenke til kommentar

Kjøpte Xbox Live Gold bare for Spartan Ops! Den var like gøy alene som med andre

Har kun spilt en War Games og allerede møtt cheatere som fikk 35-0 og traff Headshot hele tiden. Hva er det med spillere der ute som ikke klarer å spille fair, men dem har garantert modda kontrollere man kan skaffe like enkelt som et stykke brødskive :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Må ikke glemme at det finnes en del dedikerte Halo-spillere også. Jeg får sjokk hver gang jeg ser de "profesjonelle" med DMR gå amok. Og siden spillet er såpass nytt har kanskje ikke matchmakinsystemet fått sortert ut spillerne enda heller.

Men ja, det finnes alltid personer som jukser :p

EDIT: Damn you autocorrect!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Kjøpte Xbox Live Gold bare for Spartan Ops! Den var like gøy alene som med andre

Har kun spilt en War Games og allerede møtt cheatere som fikk 35-0 og traff Headshot hele tiden. Hva er det med spillere der ute som ikke klarer å spille fair, men dem har garantert modda kontrollere man kan skaffe like enkelt som et stykke brødskive :p

Du har ikke møtt "cheaters", kun folk som er bedre enn deg. Det finnes ikke "modda kontrollere" som gir deg store fordeler . Eneste jeg kan komme på er "scuf controller" som har "pads" på baksiden som kan gjøre kontrolloppsett som "bumper jumper" mer behagelig. Om folk "cheater" i Halo må de manipulere tilkoblingen på en eller annen måte. Husker en gang i Halo 3 jeg hadde "black screen" mens spillet pågikk. Etter spillet startet igjen hadde jeg blitt drept flere ganger. Men "cheaters" i Halo er ekstremt sjeldent. :]

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk du ikke 2 ukers Gold med spillet da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...