zoqiet Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Kan ikke si jeg husker å ha sett noen manual. Kun et 14 dagers live kort. Mulig det var en der, men var mest opptatt av å få spille Kan sjekke når jeg kommer hjem fra jobb igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 DA stakk jeg å handlet Halo 4 gitt, må si jeg gleder meg. Veldig! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Dere som har spillet, fikk dere med noen manual? Nei. Redder regnskogen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Ingen manual nei! 14 dagers Gold kort derimot, er dette noe nytt MS har begynt med? Før var det vel 48 timers kuponger etc Uansett liker jeg at Lefdal/Elkjøp kjører lanseringstilbud på spillet. Endret 6. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Samme her. Stakk innom og kjøpte det på Elkjøp, så får jeg heller bare sende spillet i retur når jeg får det fra CDON. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 off venter på ein venn nå... sitter og ser på menyen, dette er tortur. Gleder meg, har hørt legendary skal være ganske hardt her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Valgte Heroic jeg, er ikke SÅ hardcore på Halo egentlig. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Er seriøst spillet hardkodet til norsk? Virker som hele konsollen min er hardkodet norsk nå. Jeg har norske menyer, norske subtitles, alt er norsk. Har ikke spilt xbox på årevis og blir møtt av dette? Sjekket system settings og der er alt engelsk og språket er satt til engelsk. Så sjekket jeg her: http://support.xbox....nother-language men er ikke mulig å sette noe språk på xbox live kontoen min. Ser ikke noen måte å endre språk i spillet. Forventer nesten dubba stemmer så latterlig som dette begynner å bli nå. Endret 6. november 2012 av TwiiK Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Oppdaget det samme som deg, TwiiK. Ugh. Men er heldigvis ikke dubbet (dog tekstet på norsk). Uansett jævlig irriterende, så hvordan i ... får man alt av menyer og teksting på engelsk istedet? Endret 6. november 2012 av Brakara Lenke til kommentar
claes Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Gå på Settings på Xboxen (dashboard) og endre både language og locale til Engelsk/United Kingdom Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Takk, det funka (hadde språk på engelsk men locale på Norge). Men hva er andre side-effekter ved å ha locale til United Kingdom istedetfor Norge? Lenke til kommentar
claes Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ikke annet en at spill tror du er britisk istedet for norsk, og det har ingenting å si i de aller fleste tilfeller Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Er seriøst spillet hardkodet til norsk? Virker som hele konsollen min er hardkodet norsk nå. Jeg har norske menyer, norske subtitles, alt er norsk. Har ikke spilt xbox på årevis og blir møtt av dette? Sjekket system settings og der er alt engelsk og språket er satt til engelsk. Så sjekket jeg her: http://support.xbox....nother-language men er ikke mulig å sette noe språk på xbox live kontoen min. Ser ikke noen måte å endre språk i spillet. Forventer nesten dubba stemmer så latterlig som dette begynner å bli nå. Forza Horison er dubbet på norsk, og det er helt jævlig å høre på. Liker ikke utviklingen. Jeg lærte mer engelsk av data og spill enn jeg gjorde på skolen. Men, det er jo noen år siden Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ahh, takk og lov. Hadde faktisk krevd pengene tilbake om jeg måtte spilt en "stor lag slakter" til. Verste er jo at det er veldig halvferdig oversatt både med tanke på faktiske oversettelser og hvor mye som er oversatt. Dashboardet er fortsatt norsk, men der står det norsk og engelsk om hverandre. Spilte litt multi så skulle jeg og 2 kompiser spille campaign. Fikk spilt 2 baner før spillet vrengte seg helt. Lot ikke mer enn 2 av oss være i party om gangen. Virker som de sliter med det meste i dag egentlig. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ja det er endel trøbbel idag. Forresten, hvis noen vil spille co-op på legendary en dag, send meg en pm. Har runna solo på legendary, helt fantastisk. Beste campaignen jeg har spilt på veldig lenge. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fikk bare spillt det en liten stund i dag grunnet besøk, men rimelig epic start på spillet i kjent Halo stil. Var også ganske spent på musikken ettersom det ikke lenger er Martin "Marty" O'Donnell & Co, sålangt sitter den som ett skudd. Kler spillet veldig,veldig godt 2 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Spilte litt multi så skulle jeg og 2 kompiser spille campaign. Fikk spilt 2 baner før spillet vrengte seg helt. Lot ikke mer enn 2 av oss være i party om gangen. Virker som de sliter med det meste i dag egentlig. Kan bekrefte at coop på Campaign var virkelig humbug i går, opplevde det samme. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Serverne hadde "naturligvis" litt problemer i går. Dette skal nå være fikset. HaloWaypoint på Twitter: https://twitter.com/HaloWaypoint Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Mye sinne dette spillet her bringer altså! Litt herlig igrunn Endret 7. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Halo <3 Har bare spillt 5 baner, men storkoser meg. Spiller solo på legendary, har ikkje fullført eit singelplayer spill på lenge, men nå er spillgleden tilbake. Eineste minuset eg har funnet til nå er at det ikkje er ein legendary edition, men vurdere å kjøpe meg Halo 3 legendary, er ebay mitt beste valg da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå