Gå til innhold

Halo 4 kaféen

Anbefalte innlegg

Nå har Elkjøp tatt vekk den Halo 4 Xboxen fra sitt sortiment. Håper jeg får den, men det ser veldig mørkt ut. Har bestilt og betalt den. Viss noe er skjedd skal jeg aldri mer bestille derfra uansett hva priser dem har. Dette ender opp jeg får Halo 4 mange dager etter lansering....

Elkjøp satser bare på PS3. 360 spillene kommer alltid for sent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok kontakt med Elkjøp's kundeservice

De sa dem fikk ikke mer på lager, men hvorfor legge ut en vare der man kan bestille når de ikke vet om de får flere inn. Nå må jeg vente 2-5 uker på å få pengene igjen fordi pengene er blitt trukket fra kontoen min.

Så jeg slengte en bestilling hos cdon.no å se om de klarer å levere en Xbox 360 Halo 4 Limited Edition Console til meg iløpet av uka

Jeg missunner dere som sitter å spiller det, jeg kunne hatt det imorgen men Elkjøp dret seg ut, enkelt å greit!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Tok kontakt med Elkjøp's kundeservice

De sa dem fikk ikke mer på lager, men hvorfor legge ut en vare der man kan bestille når de ikke vet om de får flere inn. Nå må jeg vente 2-5 uker på å få pengene igjen fordi pengene er blitt trukket fra kontoen min.

Så jeg slengte en bestilling hos cdon.no å se om de klarer å levere en Xbox 360 Halo 4 Limited Edition Console til meg iløpet av uka

Jeg missunner dere som sitter å spiller det, jeg kunne hatt det imorgen men Elkjøp dret seg ut, enkelt å greit!

Jeg bestilte fra cdon.no :)

Endret av Straffa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

Hvorfor ikke bare forhåndsbestille på gamestop?

Greit det er litt dyrt men du er garantert å få det på release :)

Endret av Slettet-ZQr2eN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Platekompaniet.no sendte også ut på fredag slik at det lå i postkassen på lørdagen. Har hatt flere forhåndsbestillinger hos platekompaniet i høst, og hver gang har jeg fått spillet før releasedato.

Lenke til kommentar

Mener på elkjøp fikk pepper når Halo 3 ble lansert, folk fikk spillet 2 uker før eller noe sånt.

SPØRSMÅL:

Jeg har nå endret Språk (Language) og Lokale (Locale) i 360 innstillingene, men selve hovedmenyen er fortsatt på norsk. Når jeg slår på maskinen står det fortsatt startside, film & tv, musikk, osv. Noe jeg glemt å stille inn?

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Sto på Elkjøp sine sider at den ble sendt på fredag, men fikk ikke mail om at den var sendt før i dag. Med litt flaks ligger den vel i postkassen i morgen.

Enda kjipere er at elkjøp hadde det på lager tidlig i forrige uke. Så de kan ikke komme å skylde på dårlig tid heller. Håper du (og jeg) får det i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...