Knuttsen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Nå har Elkjøp tatt vekk den Halo 4 Xboxen fra sitt sortiment. Håper jeg får den, men det ser veldig mørkt ut. Har bestilt og betalt den. Viss noe er skjedd skal jeg aldri mer bestille derfra uansett hva priser dem har. Dette ender opp jeg får Halo 4 mange dager etter lansering.... Elkjøp satser bare på PS3. 360 spillene kommer alltid for sent. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Tok kontakt med Elkjøp's kundeservice De sa dem fikk ikke mer på lager, men hvorfor legge ut en vare der man kan bestille når de ikke vet om de får flere inn. Nå må jeg vente 2-5 uker på å få pengene igjen fordi pengene er blitt trukket fra kontoen min. Så jeg slengte en bestilling hos cdon.no å se om de klarer å levere en Xbox 360 Halo 4 Limited Edition Console til meg iløpet av uka Jeg missunner dere som sitter å spiller det, jeg kunne hatt det imorgen men Elkjøp dret seg ut, enkelt å greit! Endret 5. november 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 CDON sendte det i dag. Angrer på at jeg ikke bestilte fra Gamezone. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fuck. Hvorfor alltid storslipp i disse tider (eksamenstiden)? Jeg hadde jo ingenting å spille tidligere i høst Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Tok kontakt med Elkjøp's kundeservice De sa dem fikk ikke mer på lager, men hvorfor legge ut en vare der man kan bestille når de ikke vet om de får flere inn. Nå må jeg vente 2-5 uker på å få pengene igjen fordi pengene er blitt trukket fra kontoen min. Så jeg slengte en bestilling hos cdon.no å se om de klarer å levere en Xbox 360 Halo 4 Limited Edition Console til meg iløpet av uka Jeg missunner dere som sitter å spiller det, jeg kunne hatt det imorgen men Elkjøp dret seg ut, enkelt å greit! Jeg bestilte fra cdon.no Endret 5. november 2012 av Straffa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Hvorfor ikke bare forhåndsbestille på gamestop? Greit det er litt dyrt men du er garantert å få det på release Endret 5. november 2012 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er ikke alle som har en Gamestop i nærheten av der de bor! I tillegg kan man med en dose flaks få spillet før release når man bestiller fra internett, men det kan jo slå den andre veien også; at man får det etter release. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Elkjøp sendte ikke mitt eksemplar før i dag, men betalte bare 349. Kan vel ikke få både i pose og sekk. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Sto på Elkjøp sine sider at den ble sendt på fredag, men fikk ikke mail om at den var sendt før i dag. Med litt flaks ligger den vel i postkassen i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Platekompaniet.no sendte også ut på fredag slik at det lå i postkassen på lørdagen. Har hatt flere forhåndsbestillinger hos platekompaniet i høst, og hver gang har jeg fått spillet før releasedato. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Mener på elkjøp fikk pepper når Halo 3 ble lansert, folk fikk spillet 2 uker før eller noe sånt. SPØRSMÅL: Jeg har nå endret Språk (Language) og Lokale (Locale) i 360 innstillingene, men selve hovedmenyen er fortsatt på norsk. Når jeg slår på maskinen står det fortsatt startside, film & tv, musikk, osv. Noe jeg glemt å stille inn? Endret 5. november 2012 av StaBBer Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Nei, er sånn her og, tydeligvis er det noe som ikke blir påvirket av språkvalg Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Noen som vet om Spaceworld Oslo Sentrum holder nattåpent? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Spilt første biten frem til E3-traileren, fantastisk atmosfære så langt. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Sto på Elkjøp sine sider at den ble sendt på fredag, men fikk ikke mail om at den var sendt før i dag. Med litt flaks ligger den vel i postkassen i morgen. Enda kjipere er at elkjøp hadde det på lager tidlig i forrige uke. Så de kan ikke komme å skylde på dårlig tid heller. Håper du (og jeg) får det i dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Multiplayer kan nok bli vanedannende.. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fikk min Halo 4 i går og har spilt igjennom de 3 første brettene, ikke skuffet enda Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Godt jeg har klart å løsrivet meg vekk fra all multiplayer på hvilken som helst konsoll/PC, jeg ser ikke vitsen å gjør det samme om og om igjen Kjøpte Halo 4 kun for singelplayer enkelt! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Kjøpte Halo 4 kun for singelplayer enkelt! Her å! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Dere som har spillet, fikk dere med noen manual? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå