Gå til innhold

Halo 4 kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipset, da blir det å endre Locale til UK snarest. :)

Fikk akkurat mail frå elkjøp (tydeligvis overtidsjobbing på gang der) om at spillet er sendt. Da har det mandag/tirsdag, regner med sistnevnte med min flaks :/

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om MS banner gamere som har skaffet spillet på normalt vis fra nettbutikker, blir det garantert bråk. Det er også helt normalt at spill med release på tirsdager havner i postkassen på lørdag, så ingen grunn å reagere på det. Jeg starter i alle fall spillinga i dag. :)

Lenke til kommentar

Gleder meg utrolig mye til release, har ikke pre ordera, er nok ikke vits å gjøre det nå heller. Får heller ikke kommet meg på en butikk før fredag vil jeg tro, så må nok bare grave frem xboxen og spille reach frem til da.

Håper de fortsatt har limited edition når jeg får kjøpt det :p

Lenke til kommentar

Da lå Halo 4 i postkassen, blir mye spilling idag. Gamezone er en fantastisk butikk! :green:

Please dont say it. Angrer på at jeg ikke brukte de. Kanskje ikke billigst, men de svikter aldri med tanke på levering...

Mail fra elkjøp om at de sendte det i dag..mandag. Da kommer det ikke i morra. Samme skjedde forrige uke med AC 3. Sendt på mandag og fremme på torsdag.

Blir gamezone neste gang.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Kom hjem for litt siden, og da lå Halo 4 LE i postkassen (fra Gamezone). Er litt nervøs fremdeles at man kan bli bannet. Noen som faktisk har gått online med spillet? Eller er det best å holde seg offline?

EDIT: Har bootet opp spillet og gått online uten problemer. Funker fremdeles fint :)

Endret av kendo
Lenke til kommentar

Nå har Elkjøp tatt vekk den Halo 4 Xboxen fra sitt sortiment. Håper jeg får den, men det ser veldig mørkt ut. Har bestilt og betalt den. Viss noe er skjedd skal jeg aldri mer bestille derfra uansett hva priser dem har. Dette ender opp jeg får Halo 4 mange dager etter lansering....

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Her kan alle oss som ikke har fått det ennå se gjennom multiplayer maps og mye annet fra spillet. Skjønner ikke hva de tenker når 5 av de 10 første banene vi får er laget for BTB :S

Har sett gjennom alle videoene nå og synes ikke noen av banene ser spesielt interessante ut. Ser ikke ut som noen av de kan måle seg med Halo 2 maps. Blir nok annerledes når jeg får spille på de selv, men syns ikke det ser veldig lovende ut :(

Hele spillet har fokusert alt for mye på perks for min smak. Savner den gode, rene spillopplevelsen fra Halo 2.

Glemte link :phttp://www.ign.com/wikis/halo-4/Maps

Endret av Swome
Lenke til kommentar

Har spilt Halo hele helgen, ikke noe å være redd for. Bare å fyre opp multiplayer. MS kan ikke si noe på det. Blir bra den 6.nov, da blir det nok flere europeere og bedre flow, har opplevd litt lag i enkelte kamper, men sannsynligvis pga det er mange amerikanere.

Spiller gjennom campaign på legendary, 3 missions igjen, og så langt har det være utrolig gøy. Dere kan virkelig se frem til en fantastisk campaign. Multiplayer er så gjennomført bra at alt er bare topp her også. Eneste jeg må bli vandt til er å håndtere prometheus vision, greit nok at det er fancy og hjelper mot campers, men føler det like mye kommer campers tilgode.

Men sålangt er mapet Haven min favoritt. Men det vil sannsynligvis endre seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...