Mala Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har i det siste fått høre soundtracket i fred og ro, og jeg må si dette er utrolig bra. Veldig bra kvalitet igjennom hele tracket etter min mening. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ja, soundtracket har en del gode sanger. Det er bare synd at de ikke kommer så godt frem i selve spillet. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Eh. Artig sammentreff, men det må mer til enn krystalliserte formasjoner og tobente roboter for å rettferdiggjøre et søksmål. Må ikke, husk at EA saksøker alt Zynga for animasjoner ^^. Husk at roboten i siste bilde er HELT lik. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ja, soundtracket har en del gode sanger. Det er bare synd at de ikke kommer så godt frem i selve spillet. Er akkurat det! De lager absolutt god stemning i spillet, men setter seg kanskje ikke på samme måte i hjernebarken som musikken i de gamle spillene. Uansett, syns det var friskt med nytt blod i Halo også på denne fronten. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Noen som er interessert i å spille sammen med mic? Jeg spiller en del om dagene. Gamertagen min er: Sgt Ersland ( husk mellomrom). Add meg gjerne Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Kan adde deg, men det blir nok ikke mye spilling de neste ukene - usikker på om jeg i det hele tatt gidder å ta med xboxen hjem i juleferien. Men det blir nok en del etter nyttår. GT: envio 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Går det ikke Ann å spille 3 eller 4 player på co op på 1 konsoll? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Bare jeg som har problemer med lag på et bra nettverk (25/25) med open nat? Ting jeg gjør blir ikke registrert, løper inn ett sted, og brått er jeg utenfor igjen. Blir teleportert tilbake til der jeg var for 1-2 sekunder siden. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er nok bare du som har uflaks med dårlig "host". :] Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Om noen er keen på å game så er det bare å legge til " cloud9lgnd " :] Spiller mye og nesten hele tiden Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg har ikke vært en særlig stor fan av Spartan Ops så langt, men Episode 7 var faktisk ikke så verst. Får håpe at de resterende episodene blir like underholdende. ...men jeg mener fortsatt at de burde gjøre noe med hvor lett det er å bare "brute force" seg gjennom episodene. En blir nesten aldri straffet av å dø. Hadde poengsystemet vært litt mer forseggjort(assists?) så hadde jeg muligens ikke hatt noe imot det, men det er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå