Bruker-104685 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Irriterer meg av enkelte spillere. En kar glitcha seg inn i vegg og kunne ikke drepes i flood. DØ! Jepp, glitcherz hos meg telles som jokserz Dem ødelegger spillet og bidrar til mindre folk spiller online! Fikk fullført første del av Spartan Ops på Legendary idag Gleder meg til neste del kommer ut Endret 11. november 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Bare å skyte velrettete skudd mot de flyvedingsene, og hvis du virkelige sliter mot de store er det bare å spurte mot han og smette deg bak han og slå han bakfra. Har alltid funket for meg, da på Legendary. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kommer nok til å spille litt utover dagen. Kan prøve på coop heroic og achievementa der, spartan ops eller war games. Kan dog ikke skryte av å være ekstremt god i Halo. GT: TheFireHunter Er du tilgjengelig idag? Får man ekstra xp av co-op på Campaign? Altså er det utfordninger på Co-op campaign? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Er det noen som har wargeamet extraction? Endret 11. november 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Så vidt jeg vet er det bare challenges man kan få xp av på coop campaign. Av en eller annen merkelig grunn datt internettlinjen min ned på 0,14/0,13 Mbps, så det gikk relativt dårlig å spille online. Campaign messig mangler jeg nå bare coop på heroic eller vanskeligere, UNSC weapon i hele 3, unngå at noen Marines dør i 4, så fremt det er mulig og hijack wraith and destroy 5 wraiths with it. Synd at man må vente til spartan ops episode 5 har kommet ut for å få max gs. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Jeg får stadig opp en boks med "!Not signed in Would you like to open the Xbox guide to sign in a gamer profile? YES/NO". Velger jeg yes, får jeg velge xbox live profilen min (igjen), og kommer til samme boks. Evt velge NO og fortette å spille. Hva foregår? Vil den ikke save hvis jeg er "not signed in"? Hvordan blir jeg signed in? Jeg er jo logget inn på xbox live med gullprofilen min og alt. Det vet jeg fordi den eneste muligheten på xbox guide-menyen er SIGN OUT OF XBOX LIVE Har spilt snart en time og den boksen har poppet opp kanskje hvert 10. minutt. Den kommer også opp hver gang jeg pauser spillet. Jeg spiller kun singleplayer campaign. Endret 11. november 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Du får lagret spillet offline, men du får det ikke i commendations lista. Om du bare spiller campaign så gjør ikke det noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Greit, men hva er det som gjør at jeg er "not signed in" da? Jeg har jo live profil. Og ingame profil. Ser også at det står "Setting up game" hver gang jeg fortsetter på campaign..har jeg rotet meg inn i en Co-op campaign modus der bare jeg spiller? Det står 1/16 nede i høyre hjørnet. Endret 11. november 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Noen som vet hvor mange kills/assists man trenger for master i de forskjellige commendationene? Vet det er forskjell i forhold til hvordan type det er. Vet noen hvordan man kan se statistikken sin på engelsk på halo 4 siden? Noen som har sett på denne? https://forums.halowaypoint.com/yaf_postst135464_3D-4D-56-52-57-6C-45-53-44-4A-56-51.aspx Har man gjort Legendary campaign og Spartan Ops er man sikret at de funker. Koder: http://imgur.com/TxaIm Endret 12. november 2012 av Yngve05 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Noen som vet hvor mange kills/assists man trenger for master i de forskjellige commendationene? Vet det er forskjell i forhold til hvordan type det er. Vet noen hvordan man kan se statistikken sin på engelsk på halo 4 siden? Noen som har sett på denne? https://forums.halowaypoint.com/yaf_postst135464_3D-4D-56-52-57-6C-45-53-44-4A-56-51.aspx Har man gjort Legendary campaign og Spartan Ops er man sikret at de funker. Koder: http://imgur.com/TxaIm Finner man det på Halo Waypoint eller hvor finner man det? Og runna campaign på Legendary igår og fikk Mark VI rustning. Er dette en ny "rustning" eller er det den Master Chief bruker etter Halo 2? Endret 12. november 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Finner man det på Halo Waypoint eller hvor finner man det? Og runna campaign på Legendary igår og fikk Mark VI rustning. Er dette en ny "rustning" eller er det den Master Chief bruker etter Halo 2? Ja, det er den han bruker i Halo 2 Men han bruker den vel fortsatt i Halo 4 da? Endret 12. november 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ja, det er den han bruker i Halo 2 Men han bruker den vel fortsatt i Halo 4 da? Jo, men lurte på om det er en ny utgave av rustningen eller om det er den rustingen han har brukt siden Halo 2 og frem til nå Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Han har fortsatt på seg Mark VI Armor i Halo 4, men den har blitt kraftig endret av Cortana. 1 Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Du kan bruke waypoint på internett. Logg inn, gå så på karrierefanen, så klassifisert. Tror i tillegg at de har funnet en til kode i dag. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Noen gjort Spartan Ops ch 2 ep 2? Dårligere spawning tror jeg aldri jeg har sett. Spawner midt i en gruppe elites som har frg, sword, carbine og concussion rifle. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Tell me bout it, ble rimelig frustrert en stund ja, rimelig elendig spawning. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) flere som får denne? Samt hvorfor kan vi ikke spille extraction. Finner den på custom game men ikke på vanlig:( Endret 13. november 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Noen som vet hvordan man får Waypoint på engelsk på nettet? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Spilt rundt fire baner nå, og liker spillet overraskende godt. En av to ting som jeg ikke liker så veldig dog, er at jeg knapt hører musikken. Er det sånn for andre og? Lydeffektene er ganske imponerende, men jeg har ikke interesse av å ha et rom som vibrerer hver gang jeg skyter med tanks, fordi jeg har lyst til å kunne klare å høre musikken som spilles i bakgrunnen. Noe av det kule med serien har jo alltid vært musikken som slår inn på de riktige stedene, men hittil har det uteblitt for meg. Endret 16. november 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Musikken er dessverre "crap" i forhold til tidligere Halo-spill. For meg ødela det ikke direkte opplevelsen, men jeg opplevde ikke en eneste gang gjennom hele kampanjen, at jeg stoppet opp, eller reagerte positivt på musikken. Det har jeg gjort utallige ganger før i de tre andre Halo-spillene. Når det er sagt, så stoppet jeg flere ganger opp pga. det visuelle! For et fantastisk visuelt spill! Spesielt første gang man fikk kjøre Warthog, og man for første gang så de svevende Forerunner-tårnene. Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå