Bruker-104685 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) An ancient evil awakens Set almost five years after the events of Halo 3, Halo 4 takes the series in a new direction and sets the stage for an epic new sci-fi saga, in which the Master Chief returns to confront his destiny and face an ancient evil that threatens the fate of the entire universe. Siden det fantes ingen Halo 4 tråd, jo den med campaign gameplay, så lager jeg en dedikert tråd om neste Halo som kommer ut 06.11.2012 Her kan vi diskutere om spillet før og etter lansering Fletter inn E3 gameplay tråden av video her: http://www.diskusjon...ic=1439361&st=0 Halo 4 versjoner: Halo 4 Standard Edition Halo 4 Limited Edition Det vil ikke komme en Legendary Edition som jeg ville så gjerne hatt. Samtidig så kommer det en Xbox 360 Slim 320 GB Halo 4 http://halo.xbox.com...Comic-Con-.aspx Vil også komme Halo 4 Themed kontrollere til de som ønsker seg disse: http://www.xbox.com/en-US/xbox360/accessories/controllers/halo-4-limited-edition-wireless-controller Jeg håper på at den Xbox 360 LE Halo 4 kommer her til lands, skaffes enkelt! Da kan vi som er glad i Halo starte diskusjonen! Endret 6. august 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Kjenner at jeg er skikkelig spent på å se hva 343 Industries har fått til. Studioet er stappfullt av talentfulle utviklere, så det er egentlig like greit at Bungie sendte stafettpinnen videre. Kraftig oppgradert grafikkmotor, ny historie og Spartan Ops. Dette har jeg tro på. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Glederm eg mest til coop med gode venner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Endelig en egen tråd. (mine innlegg). Drn konsollen skal jeg ha, forresten. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Selvom jeg har en råstilig Gears Of War Xbox så skal jeg ha den Halo boxen garantert. Har allerede lagt av penger til den Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Her kan en høre litt av musikken fra Halo 4. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ny ViDoc: http://www.youtube.com/watch?v=YEO-ictIhzw Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Om dette bare blir halvparten så bra som virker, så er dette årets spill. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Det blir nok årets spill flere steder (håper det vinner GOTY for FPS spill 2012, slå ut kjedelige COD eller Medal Of Honor), se på dette året da, det er ikke i nærheten av kommende spillår 2013. Dette må være det kjedeligste spillåret for meg på 7 år. Endret 3. september 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det har ikke vært et fantastisk spillår, nei, men det kommer en del spill de kommende månedene, som Dishonored, Doom 3 BFG Edition, Assassin's Creed III, Hitman Absolution, Far Cry 3, Paper Mario, Professor Layton og ikke minst Wii U med Zombi U og Nintendo Land. Er egentlig litt glad for at det har vært et litt stille spillår, for da har jeg fått sjansen til å få unna litt av backloggen Når det gjelder Halo 4 er jeg sikker på at jeg kommer til å like det, men GOtY tror jeg neppe det blir for min del. Mulig The Walking Dead stikker av med den. De tre første episodene har vært fantastiske. Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Multiplayer gameplay + litt info om loadouts http://www.youtube.com/watch?v=txUu_q14OsM&feature=g-all-u 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Blir vell nødt til å børste støvet av xboxen når Halo kommer ut. Den har stått urørt helt siden jeg spilte litt Castlevania i sommer. Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Return of the Forerunners http://www.youtube.com/watch?v=bL8QP6hSU9A&feature=g-all-u Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvorfor kaller du tråden Halo 4 kaféen? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hvorfor kaller du tråden Halo 4 kaféen? Hvorfor ikke? Ny video: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hvorfor kaller du tråden Halo 4 kaféen? Hvorfor ikke? Kanskje jeg skulle spurt hvorfor der er en kafé. Hvorfor er det en kafé? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Fordi det er småprat, som man gjør på kafe, rundt Halo 4. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Er det noen som kan svare meg på hvor omfattende custom classes vil bli i Halo 4? Fikk en klump i halsen da jeg hørte det skulle være med i Halo 4, og tenkte at der ble det siste annerledestenkende spillet bitt av cod-basillen. Jeg vet det kommer til å være classic playlists, men hvor prioritert de blir i forhold vet jeg ikke. Komme custom classes til å være like fremtredende som klassene var i Reach (stort sett begrenset til Assault-modusen), eller er de alfa og omega denne gangen? Er det perks? Er det mange våpen som må låsest opp, eller er det snakk om noen få startvåpen som man har tilgjengelig fra begynnelsen av (slik som i Gears of War 3)? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Denne artikkelen går litt nærmere inn på multiplayeren: http://www.ign.com/articles/2012/09/21/halo-4-multiplayer-hands-on-something-to-prove Comparing how Infinity Slayer plays to older Halo experiences, it traces lines between the expanded loadout complexity and customizability of Halo: Reach and the urgency and immediacy of Halo 2 and 3. The unmistakable influence of Activision’s juggernaut shooter Call of Duty informs all the little things. From the replacing of kills with points, to the new streak system (you earn the ability to call in Ordnance as you accrue points and medals for not just kills, but distractions, assists and more), to the universal ability to sprint (which can be made unlimited via a Tactical Package perk), Call of Duty players should feel relatively at home jumping into a game of Halo. Perks og killing streaks. Det høres ut som om 343 har latt seg inspirere av COD-serien. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Herlig lesing! Nærmer seg så, kjenner på meg at jeg gleder meg! Er det noen som vet om spillet vil ha sånn Horde mode som så Halo Reach hadde? Den var den moden jeg spilte aller mest. Tror jeg endte over 30000 kills bare der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå