Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Tidlig morgen ved Bygdin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Flott landskap;) Ble litt mye lillaskjær for min del? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Mange takk. Det er jo ganske spesielt lys her oppe tidlig på morgenen men det er mulig jeg hsr blitt litt lurt , men jammen var det mye rare farger på himmelen her også, kanskje enda mer mot solen. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Mange takk. Det er jo ganske spesielt lys her oppe tidlig på morgenen men det er mulig jeg hsr blitt litt lurt , men jammen var det mye rare farger på himmelen her også, kanskje enda mer mot solen. Bildene er riktig så bra ellers og landskapet er flott. Lav sol bak skyene kan absolutt forklare lillaskjæret. Du har jo vanligvis ikke fargefeil på bildene dine så det er nok ganske så sikkert at det er her "hunden ligger begravet". Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Mange takk. Ser litt av det samme på alle bildene jeg tok denne morgenen. Bildene er tatt mot vest og en lav sol kommer inn bakfra. Jeg tok jo dette bildet forsi det var flotte farver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg