dajjan Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hei... har nettopp koblet til min nye 120gb harddisk.finner den i bios.men ikke i my computer...kan noen forklare hva jeg skal gjøre,slik at jeg ikke gjør noe feil.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 bare så vi er sikkre her...er den formatert?...det kan hende du må opprette partisjoner på den og så formatere. Enten i Fdisk i dos modus..eller ved hjelp av Partionmagic. AKIRA Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 nei... den er ikke formatert! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 scroll ned på linken her og les tema adding a second drive: http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/ph...wYWdlPTE*&p_li= Der var det vist et verktøy i Win XP jeg ikke viste om engang..en slags enkel versjon av Partion magic..den kan kanskje fikse det for deg. AKIRA Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 har en dvd,cd brenner og en 80gb fra før ,er det ikke mulig og ha en 120gb uten og måtte "ofre" en av cd'romene?!?!? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jo...fleste Hovedkort har to Ide kanaler og plass til to enheter på hver..mao...4 enheter. Men den nye disken må jo enten være slave til den andre..eller master og den gamle være slave. Har du sjekka det? Dette sjekkes på selve HDen. Ikke i BIOS eller XP. Ide 1: 80GB Master - 120 GB slave Ide2: DVD/CD brenner master - DVD/CD brenner slave AKIRA Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 OK... Jeg skjønner tusen takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå