Gå til innhold

Pris for Nokia 6600 annonsert....

AKIRAx77

Anbefalte innlegg

...hos forhandlere til butikker.

Min forhandler selger Nokia 6600 for 4557 kr uten abo subsidier.

Ubekreftet annkomst 15.09.2003

Den datoen tar jeg med en klype salt...men prisen er jo helt ok!

Pris hentet hos itale.

NB, dette er prisen butikker kjøper den for...og ikke hva den selges for.

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det er jo egentlig bare en 3650 i ny innpakning, og på et år burde vel komponentene være billigere å produsere, noe som skulle tilsi at prisen skulle være bare litt høyere enn 3650. Men det er vel egentlig 3650 som er billig, pga det er en ungdomstelefon... Men jeg regner med Nokia har høyere avanse på 6600 enn 3650.

Lenke til kommentar

Det er som han sier "en 3650 i ny innpaking"... Mobilen er mye mindre, og knappene er mer normale.. + at det er bedre filmopptak også er det symbian series70 hvis jeg ikke tar helt feil..

er det noen andre ting som bør merkes som er nytt og forbedret?

Tja, det er jo egentlig bare en 3650 i ny innpakning.

Ok, nå ble jeg nyskjerig...hva underbygger du den kommentaren med. Jeg har store planer om å kjøpe den, men vil gjerne har hele bilde.

AKIRA

Lenke til kommentar

Det er som han sier "en 3650 i ny innpaking"... Mobilen er mye mindre, og knappene er mer normale.. + at det er bedre filmopptak også er det symbian series70 hvis jeg ikke tar helt feil..

Ok, nå ble jeg nyskjerig...hva underbygger du den kommentaren med. Jeg har store planer om å kjøpe den, men vil gjerne har hele bilde.

AKIRA

Lenke til kommentar
Mobilen er mye mindre, + at det er bedre filmopptak også er det symbian series70

...mmh..så en mobil som har byttet ut noen chipper med bedre og nyere og minder, pluss bedre software og neste versjon av et OS er egentlig bare en gammel mobil??....hø....det høres jo ikke heeelt logisk ut da. Greit 6600 ikke er noe revolusjon som 7650..men å kalle det 3650 i ny forpakning er vel å male et veldig grått bilde.

AKIRA

Lenke til kommentar

Overdrev kanskje litt med at den er en 3650 i ny pakning, men ikke mye. Det er jo ikke _så_ mange forskjeller - den største er vel at det er Symbian v7.

Men hvilken pakning det er kommet på den! Er jo både mindre, og ser mange ganger bedre ut.

Jeg skal definitivt kjøpe den - eller eventuelt SX1 (hvis den kommer?)

Lenke til kommentar

AKIRA

Skjermen skal visst være forbedret, hva enn nå nokia mener med det. Den har ihvertfall 65000 farger.

Lenke til kommentar

AKIRA

Skjermen skal visst være forbedret, hva enn nå nokia mener med det. Den har ihvertfall 65000 farger.

Ja det stemmer, og det er vel TFT- skjerm!? Jeg hadde (!), veldig lyst på sx1, men så forsinket som den er, er helt ufattelig.. Tror jeg heller satser på 6600 hvis den kommer før sx1 og hvis den ikke blir for dyr.. Har en p800 nå da, veldig fornøyd selvom den er ganske stor...

Lenke til kommentar

Hva med Nokia 6220? Noen som vet når den kommer, og evt. ca. pris? Den skal jo egentlig komme før 6600. Nokia sier at 6220 kommer i kvartal 3(Juli, August, Sept), mens Nokia 6600 skal komme i kvartal 4. Jeg tror Nokia 6220 har kommet ut et par steder i Asia, men når kommer den hit?

Vector

Lenke til kommentar

aaaand the race is on!! Datoen har blitt forskjøvet nå, min leverandør har ubekrefete levering på 6600 grey til 23.09, men rosa skal komme 11.09...go figure. Jeg har en mistanke om at grey er mer ettertraktet en den rosa. MPX har nå satt datoen til 1.10. Så det stemmer jo ganske bra.

6220 har min forhandler satt til samme dato som 6600...og vil være noen få hundre lapper billigere..som enten gjør 6220 veldig dyr..eller 6600 veldig billig.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...