terje k. Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hei! Jeg har da abonnementet "All in 1" fra djuice, og lurer på hvilken mobil som er lurest for meg å kjøpe? Da tenker jeg billigest mulig, altså de til 1 krone. Kan seffølgelig gå litt opp i pris dersom ytelsen er enormt mye mer, men helst ikke da opp i S3 prisen. https://nettbutikk.djuice.no/mobil#subscription=77192573&binding=136534551 Om dere grunngir svartet er det supert, altså om det står mellom to telefoner rams opp ferdighetene til hver enkelt, eller om jeg skal velge en bestemt mobil, da hvorfor. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Samsung Galaxy SIII fordi den er så fin og garantert har alt du måtte ønske i en telefon Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Du må huske at telefonene ikke koster 1 krone Hvilke bruksområder har du? Makspris? Funksjoner du "må" ha osv. Endret 5. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 S2 koster bare 1 kr ,- dersom med en måneds pris på 399 kr ,- dersom jeg kjøper med abonnementet jeg har. Altså "All in 1 M." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå