-Night- Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Hadde ikke med mitt trofaste D800 så tok dette med min S3 BIldet er ikke modifisert. Endret 5. august 2012 av -Night- Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det nekter jeg nesten å tro, så jeg tror deg Dette var kjempebra, og meget skarpt og flott saturert. Også en veldig tøff overgang fra over/riktig/under-eksponert Veldig stemingsfullt, godt jobbet! 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Vel, meget skarpt vil jeg ikke si at det er. Det er tydelig støy i bildet og hele bildet virker litt ullent faktisk. Så dette er et veldig typisk mobilbilde i mine øyne. Men for all del... tanken er god 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Da har vi en todelt mening, for et så pent panoramabilde har hvertfall ikke jeg sett fra mobil før sitter riktignok på jobbskjermen som ikke er veldig god akkurat, men herfra ser det forholdsvis skarpt og flott ut. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå