toazty Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 har ikke bygge pc på lenge nå, så nå er tiden inne for å gjøre det igjen merker jeg. har ikke hatt noe tid til å lese anbefalinger og tester heller, men har prøvd meg litt frem og satt opp en liste med deler som jeg tror er brukbare til mitt gamer/surfe bruk.http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1110852&su=E8E88CE6-571C-463D-9F23-1FCA35217204 ønsker svært gjerne tips, til hva jeg kan gjøre bedre uten å bruke mer penger helst spare inn litt. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Heisann. Ser nå greit ut det, har laget et neste tilsvarende for deg hos dustin.no med noen endringer. Feks at det er mye mer støysvakt det jeg har laget pluss at jeg har lagt ved en mye bedre skjerm. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 har ikke vært innom prisguide.no å sjekka pris enda, så klarer vel å få ned prisen litt hvis jeg velger en annen leverandør. men er sugen på en litt større skjerm. men ellers så er resten av komponentene en "perfect fit" ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Okei men anbefaler deg å kikke på skjermer med IPS panel, da dette gir deg ekstremt gode fargedybder og bilde er så og si perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå