Selvin Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hei! Har fått meg ny TV, og ser nå på muligheten med CA-modul og tilkobling av HDD. Eneste er at det kabelsignalet vi får inn i huset fra Canal Digital er splittet, og det signalet vi har på TV i kjelleren kommer fra en vanlig antennekabel (http://www.google.no/search?q=antennekabel&oe=UTF-8&hl=no&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=rb8eUOnIHdCxhAe-joHoBw&biw=1024&bih=644&sei=r78eUPqfMojO4QT6m4CwBQ#biv=i|2;d|r5eJJWhaDjZB3M:). Nå har vi en dekoder som ikke takler HD-signaler, så det er det som er hovedgrunnen til å bytte over til CA-modul. Spørsmålet mitt er da: er det mulig å få HD-signaler når vi bruker denne antennekabelen til å splitte signalet? Selvin Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Det er vel ikke forskjell på kabelen? Er samme antenekabel som brukes til analog og digital TV. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Begge er coax? Hvis det er det det heter Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ja, antennekabel er coax. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Neimen da regner jeg med at det er greit! Ble bare usikker, vi må ha HDMI for å få HD-signal fra PS3 osv., men fra kabelnettet kommer det via en fattig antennekabel.. Jaja, da blir det CA-modul Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ja, alt er innebygget i TV. Men hvis man har ekstern dekoder trengs HDMI kabel. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå