haabuer Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Hei Er det noen som har noen gode forslag till hjulsett og dekk til min cyclocross, sykkelen brukes i hovedsak på asfalt (97%), men det blir jo noen grusveier man må over nå og da også. Er det noe spesielt jeg må tenke på så jeg ikke skal få noe som ikke passer? Kan jeg bare kjøpe meg et hjulsett til racer og smekke på det f.eks? Et av de hjulene jeg har nå må til reparasjon (eik røket), så jeg tenkte at jeg kunne finne ut pris på nye for å sammenligne pris på nye i forhold til pris på rep. Dekkene jeg har på nå er 700/35 med masse knaster, kunne egentlig tenke meg et litt tynnere dekk laget mer for asfalt. Jeg tror ikke at nye hjulsett blir billigere rep av det ene hjulet, men kan jo hende det frister med noe annet alikevel. På forhånd takk Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Har du 130 eller 135 mm aksellengde bak? Har du 130 kan du kjøpe hjul for racersykkel. Har du 135 kjøper du hjul for 29er terrengsykkel. Antar du har canti bremser og ikke skivebrems? Pass på at hjulene støtter ditt bremsesystem. Lenke til kommentar
haabuer Skrevet 9. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Takk for svar Da skal jeg undersøke det. Er canti bremser ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå