gameyey Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Som et mini prosjekt i dag vil jeg lage en ny underskrift, og har googlet litt osv, men finner ikke noen nyttige retningslinjer. Jeg tenkte å bruke fornavnet (1 stor bokstav og 4 små), deretter et mellomrom også bare første bokstaven i etternavnet "C" som bare fortsetter i en lang strek på bunnen. Må jeg har med mer enn 1 bokstav i etternavnet? kan jeg slippe unna med enda mindre? bare første bokstaven i fornavn også? droppe etternavn? Lenke til kommentar
Tufs Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg skriver kun fornavn + initialene på mine to etternavn. Så lenge et navnetrekk er lett gjenkjennelig, bør det vel være nok? Mange skriver uansett så stilisert eller slurvete at navnet stort sett ikke kan leses… ;> Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Det eneste som kan leses av min underskrift er første bokstaven i fornavnet mitt og siste bokstaven i siste etternavnet mitt. Resten er bare rabbel. Aldri fått noen klager på det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Jeg pleier faktisk ofte bare å skrive Første bokstav i navnet mitt, og så bare rable opp og ned og så skrive siste bokstav. Ingen som har avslørt meg enda Endret 5. august 2012 av Evelen! Lenke til kommentar
gameyey Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 haha, okey, pen forbokstav, fornavn, rabler. Da skal jeg begynne å bruke den, matcher ikke den på visa og førerkort.. men må jo være lov å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå