Gjest Bruker-68389 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Hei Har hatt Harman Kardon Soundsticks II i noen år nå og er godt fornøyd med dem, men den senere tid har de stagnert for så helt og tatt kvelden. Dette er scenarioet: Ledning fra vegguttak -> omformer -> Subwoofer Omformeren lyser, men subwoofer lyser ikke. Ingen lyd fra hverken sub eller høyttalere. Hvordan får jeg sjekket om det kun er ledningen fra omformer til Subwoofer som er gåen ? Har lånt et multimeter men er usikker på om jeg får brukt den til ledningen. Gode forslag mottas med takk. Endret 5. august 2012 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ingen med kjennskap til dette ? Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Finn pinout for den kontakten eller bare prøv deg frem. Det står trolig på omformeren hva du kan forvente å finne i enden av ledningen. Du kan generelt forvente at "skjoldet" rundt de to pinnene er jord og at de to pinnene har to forskjellige spenninger på under 40V (om jeg skal ta godt i) eller at den ene av pinnene også er jord. Endret 14. august 2012 av bolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå